کد خبر : 1974514 | 01 آبان 1402 ساعت 10:55 | 7.7K بازدید | 23 دیدگاه

با مورایس قرارداد سه ساله داریم

ساکت: حاشیه درست نکنید، سرمربی ما جایی نمی‌رود

مدیرعامل سپاهان اعلام کرد که ژوزه مورایس به یک سال باقی‌مانده از قراردادش با این تیم پایبند است.

ساکت: حاشیه درست نکنید، سرمربی ما جایی نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه سرمربی سپاهان با رسانه noticiasaominuto پرتغال، با واکنش‌های زیادی همراه شد و حتی نگرانی هواداران این تیم را نیز به دنبال داشت. جایی که ژوزه مورایس از انگیزه‌هایش برای تجربه حضور در لیگ کشورش سخن به میان آورده است.

مورایس در این گفت‌وگوی طولانی بابت عدم امکانات مطلوب زیرساختی در ایران ابراز نگرانی کرده و با اعلام این موضوع که بازیکنان ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی فاصله زیادی بین کیفیت بازیکنان و کیفیت زیرساخت‌ها وجود دارد، به وضعیت کیفیت چمن استادیوم‌ها و البته امکانات سخت‌افزاری اشاره کرد.

بخش مهم صحبت‌های مورایس به واکنش او درخصوص حضور در لیگ پرتغال بازمی‌گشت. جایی که او در پاسخ به سوال مطرح شده مبنی بر اینکه آیا علاقه دارد در لیگ کشورش مربیگری کند، گفت: این یکی از اهداف من است. دوست دارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. اگر اتفاق بیفتد با عشق و علاقه آن را انجام خواهم داد. با دانش و تجربه‌ای که دارم، فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است که بتوانم تجربیاتم را در اختیار یک تیم پرتغالی که به دنبال ثبات و پیشرفت است، قرار دهم.

این صحبت مورایس موجی از نگرانی را بین هواداران سپاهان به وجود آورد که ممکن است سرمربی محبوب و البته حرفه‌ای و باتجربه خود را از دست بدهند. موضوعی که با واکنش مدیرعامل اصفهانی‌ها همراه شده و او می‌گوید که مورایس با این تیم قرارداد دارد و قصدی برای جدایی ندارد.

1943542

محمدرضا ساکت که به صورت تلفنی با شبکه اصفهان صحبت می‌کرد، در این خصوص گفت: سرمربی سپاهان مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های پرتغال داشت و نسبت به کشور خود اظهار علاقه کرده است؛ این سوال را از هر کسی بپرسید، دوست دارد در کشور خودش کار کند، مورایس قرارداد 3 ساله دارد و پایند و متعهد است.

مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت: وی همین چند روز پیش اعلام کرد با علاقه به عشق مردم و هواداران با جدیت کار خود را ادامه می‌دهد، متاسفانه از جریانات رسانه‌ای رنج می‌بریم که تلاش می‌کند برای تیم‌های غیر پایتخت حاشیه درست کند، این تحلیل‌های جریان رسانه‌ای است که به دنبال تخریب ثبات سپاهان است، مورایس با جدیت کار را جلو می‌برد و یک سال دیگر قرارداد دارد.

با حرف‌های مدیرعامل سپاهان مشخص می‌شود که یک سال دیگر از قرارداد سه ساله‌ای که مورایس تابستان 1401 با زردپوشان اصفهانی به امضا رساند، باقی مانده است و محمدرضا ساکت علاقه‌ای به جدایی سرمربی پرتغالی تیمش ندارد.

دیدگاه‌ها