کد خبر : 1974552 | 01 آبان 1402 ساعت 12:45 | 35.3K بازدید | 22 دیدگاه

اشکی که بند نمی‌آمد

گریه‌های تمام‌نشدنی مادر مارک گویو (عکس)

مادر مارک گویو پس از گلزنی این بازیکن برای بارسا از خود بی‌خود شده بود و روی سکوهای مونتجوئیک اشک می‌ریخت.

گریه‌های تمام‌نشدنی مادر مارک گویو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق مهم بازی دیشب بارسا و بیلبائو را مارک گویوی 17 ساله رقم زد. او به محض ورود به زمین و در اولین بازی‌اش برای بارسا توانست تک گل برتری تیمش را به ثمر برساند و ستاره بازی شود. کار بارسا گره خورده بود، ولی گویو به موقع وارد میدان شد و ناجی آبی و اناری‌ها شد.

1943612
1943613

پدر، مادر و خواهر گویو نیز در ورزشگاه بودند و البته تصور نمی‌کردند که چنین شب رویایی برایشان رقم بخورد. ویدیوی منتشر شده پس از بازی نشان می‌دهد که مادر گویو و خواهرش پس از گلزنی او به شدت منقلب شده و گریه می‌کردند. اشک شوقی که طبق ادعای خبرنگار موندو دپورتیوو تا ساعتی پس از بازی نیز ادامه داشت.

1943614

پدر گویو در پاسخ به سوال خبرنگار موندو گفت: «واقعیت این است که هیچکدام فکرش را هم نمی‌کردیم که مارک امشب به زمین برود و گل پیروزی بارسا را بزند و این را در بهترین رویاهایمان هم نمی‌دیدیم. این بهترین شروع برای هر بازیکنی است و واقعا رویایی بود. همه ما استرس داشتیم و بازی را تا انتها به سختی تماشا کردیم.» 

1943615

او در ادامه گفت: «من، مادر و خواهرش بعد از گل گریه می‌کردیم و مطمئنم این وضعیت در خانه نیز وجود خواهد داشت. مارک یازده سال است در لاماسیا حضور دارد و همه تلاشش این بود تا چنین روزی برسد. واقعا خوشحالیم.»

دیدگاه‌ها