کد خبر : 1974560 | 01 آبان 1402 ساعت 13:01 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

قهرمان جهان: تحقیق کنید، من دوپینگی نیستم!

پاپو گومز از وکلای خود می‌خواهد قبل از محرومیت رسمی، تحقیقات درباره پرونده دوپینگش را بررسی کنند.

قهرمان جهان: تحقیق کنید، من دوپینگی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، پاپو گومز از وکلایش درخواست کرده تا تحقیقاتی را که منجر به محرومیت دوساله او از فوتبال می‌شود را بررسی کنند.

گومز توسط فیفا به دلیل مصرف یک ماده ممنوعه محروم شده است. باشگاه مونزا محرومیت این بازیکن را پس از اینکه "تربوتالین در نمونه‌های بیولوژیکی این بازیکن پیدا شد" تایید کرد.

با این حال، گومز در رسانه‌های اجتماعی بیانیه‌ای درباره این موضوع منتشر کرد که در آن مجدداً بر بی‌گناهی خود تأکید کرد و از کسانی که به او کمک کرده‌اند، تشکر کرد.

1943621

در این بیانیه آمده است: "تایید می‌کنم که از کمیسیون ضددوپینگ اسپانیا خبری دریافت کرده‌ام که مجوزم برای یک دوره دوساله تعلیق شده است. همیشه نه تنها به همه قوانین احترام می‌گذارم، بلکه به عنوان یک مدافع از ورزش پاک و رفتار ورزشی ایستاده‌ام و هر نوع دوپینگ را به شدت محکوم می‌کنم. وجود این ماده به دلیل این است که یک قاشق از شربت سرفه پسرم را خوردم تا از سرفه‌هایم جلوگیری کنم. از وکلای خود خواسته‌ام که به این پرونده رسیدگی کنند، چراکه پرونده انضباطی طبق هنجارها رسیدگی نشده است. در نهایت می‌خواهم از همه کسانی که در این لحظات سخت زندگی حرفه‌ای‌ام به من محبت و از من حمایت کردند، تشکر کنم."

گومز در جام جهانی قطر همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان قهرمانی رسید. او 17 بازی ملی برای آرژانتین انجام داده است.

دیدگاه‌ها