کد خبر : 1974566 | 01 آبان 1402 ساعت 13:29 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه ویژه برای دروازه‌بانی که مرگ را شکست داد

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، برای تماشای بازی مقابل میلان در ورزشگاه پارک دو پرنس حاضر می‌شود.

برنامه ویژه برای دروازه‌بانی که مرگ را شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران پاری سن ژرمن امروز با یک خبر خوشحال کننده مواجه شده‌اند. تقریباً  4 ماه پس از حادثه تلخی که برای سرخیو ریکو رخ داد، او آماده است تا دوباره در ورزشگاه حاضر شود.

بر اساس گزارش لو پاریزین، او روز چهارشنبه برای تماشای بازی خانگی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان در ورزشگاه پارک دو پرنس حاضر می‌‌شود. قرار است او را در دقیقه 16 این بازی به صورت ویژه تشویق کنند.

ریکو در سفر به اسپانیا هنگام تفریح با خانواده‌اش، با ضربه یک اسب از ناحیه سر آسیب دید و چند روز در کما بود. این دروازه‌بان اسپانیایی با گذشت دو ماه پس از مرخصی از بیمارستان، به فرانسه برمی‌گردد.

1943640

در آخرین بازی فصل گذشته مقابل کلرمونت، هواداران پاری سن ژرمن در دقیقه 16 او را تشویق کردند. سرخیو ریکو که هنوز در خانه‌اش در سویا دوران نقاهت را می‌گذراند، کمی بیش از یک ماه پیش در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه فرانسوی توضیح داد که می‌خواهد دوباره بازی کند: "امیدوارم خبر خوبی داشته باشم، می‌خواهم هر چه سریع‌تر به تیم در پاریس برگردم. هدف نهایی من این است که امسال برگردم تا قبل از پایان فصل در کنار تیم باشم."

دیدگاه‌ها