کد خبر : 1974575 | 01 آبان 1402 ساعت 14:50 | 258.7K بازدید | 596 دیدگاه

استوری پشت استوری، کنایه پشت کنایه

کاظمیان و یزدانی در جنگ اینستاگرامی کشتی و فوتبال

یک روز بعد از استوری جنجالی امیرمحمد یزدانی، یک نفر از فوتبال پاسخ او را داده است.

کاظمیان و یزدانی در جنگ اینستاگرامی کشتی و فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، حرف‌های حسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم‌ملی ایران در تلویزیون جنجال زیادی را به پا کرد، جایی که او گفته بود پاداش صعود از تیم ملی را صرف واردات یک خودروی 100 میلیاردی رنجروور کرده است. این موضوع بازتاب بسیار زیادی را در فضای رسانه برعهده داشت اما کسی فکرش را نمی‌کرد که با واکنش سایر ورزشکاران همراه شود.

اولین نفر امیرمحمد یزدانی بود که وارد گود شد. کشتی‌گیر 23 ساله جویباری که با دو مدال نقره قهرمانی جهان توانسته نام خود را مطرح کند، اما این بار با ورود به یک ماجرای فوتبالی اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت. جایی که نوشت: «خوبه‌ها، ببازی و جایزه بگیری! در جایی از کره خاکی هستیم که عدالت فقط یک واژه‌ست.»

1943652

در حالی که این استوری به شدت مورد حمایت گروهی از هواداران ورزش قرار گرفته بود و البته نقد گروهی دیگر را نیز به همراه داشت، جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، بدون حمایت از حسین کنعانی، یک استوری تند علیه امیرمحمد یزدانی منتشر کرد.

کاظمیان این استوری را با اشاره و کنایه به افراد متفاوتی منتشر کرده اما در ابتدا خطاب به یزدانی نوشته: «کشتی‌گیر جوان حرف‌هایی که زدی تقریبا درسته ولی واسه تو زوده. یه چند تا تورنمنت برو، مدال بگیر، بعدا حرف بزن! این حرف‌ها را حسن یزدانی و کامران قاسمپور باید بزنن.»

1943655

او سپس زبان تند کنایه‌آمیز خود را ادامه داد: «توی این مملکت دو میدانی کار می‌ره رکورد می‌زنه پول کفش رو هم نمی‌دن. شما هم از خیلی رشته‌ها جلوتر هستین. در ضمن اگه راه و بلد باشی بعد دوران قهرمانیت مثلا میتونی شورای شهر باشی، نماینده مجلس باشی و مجموعه ورزشی‌ها رو ده ساله تو مزایده مفت بگیری. مجوز وارد کردن اسب بگیری و باغ هزار میلیاردی داشته باشی.»

جواد کاظمیان که همیشه لحن گزنده‌ای داشته، همچنین با اشاره به پاداش جام جهانی ۲۰۰۶ نوشت: «ما هم جام جهانی رفتیم پرشیا دادن. 13 میلیون قیمتش بود، چون ذخیره بودیم 60 درصد پرشیان رو دادن، یعنی 5 میلیون پول دادیم.»

این استوری تند که با واکنش مثبت طرفداران این ستاره سابق مواجه شده، احتمالا موج جدیدی از این داستان را به همراه خواهد داشت، همان‌طور که همین حالا دوباره کاظمیان را به تیتر یک رسانه‌ها برده است.

1943673

بلافاصله بعد از استوری کاظمیان، امیرمحمد یزدانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که «شما حق تصمیم‌گیری برای منو نداری که چی زوده یا چی درسته» و ادامه داد: «اگه دوست داشتی می‌تونی بری افتخارات من رو بشماری، شما هم یه مقدار از افتخاراتون رو شرح بدید تا ما شرمنده بشیم.»

کاظمیان هم که قصد نداشت پا پس بکشد، بعد از استوری یزدانی که شاید کمی تند و توهین‌آمیز هم بود، جوابی تندتر را منتشر کرد و نوشت: «افتخارات تو رو بشمارم بچه؟ از بزرگترهات در مورد من سوال کن. تو هنوز وجود نداشتی که من گل آخرین قهرمانی ایرانو تو آسیا زدم.»

در حالی که شما این مطلب را می‌خوانید استوری این دو علیه یکدیگر ادامه دارد و هر کدام در استوری سعی می‌کنند کنایه بیشتری به دیگری بزنند و یک مقدار هم این دعوا از ادب خارج شده و در دایره پوشش رسانه‌ای نیز قرار ندارد و به همین مطلب اکتفا می‌شود.

دیدگاه‌ها