کد خبر : 1974577 | 01 آبان 1402 ساعت 13:57 | 33.1K بازدید | 13 دیدگاه

او داوید ویا است

گویو الگویش در بارسلونا را معرفی کرد

مارک گویو در مصاحبه با ستاره سابق بارسلونا او را الگوی خودش معرفی کرد.

گویو الگویش در بارسلونا را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، مارک گویو (17 ساله) پس از گلی که دیروز به اتلتیک بیلبائو زد، در کانون توجهات قرار گرفت. مهاجم جوان اهل گرانولرز کاتالونیا با اولین لمس توپ، پیروزی را به بارسا تقدیم کرد. او فقط به 23 ثانیه زمان نیاز داشت تا اونای سیمون را شکست دهد، کسی که برابر بارسا یک دیوار واقعی بود و همه توپ‌ها را تا آن لحظه مهار کرده بود و بارسایی‌ها به شدت بی‌تاب و مستاصل به نظر می‌رسیدند.

1943650

پس از دریافت پاس عالی از ژوائو فلیکس، او فقط به دو لمس توپ نیاز داشت تا دروازه‌بان باسکی را ناکام بگذارد. سبک بازی و گلی که زد، شباهت زیادی به ستاره سابق بارسا، داوید ویا، داشت. به خصوص گلی که او در نوامبر 2010 وارد دروازه رئال کرد.

در آن روز، مهاجم سابق والنسیا پاس لئو مسی را دریافت کرد و با یک ضربه دقیق پای راست، ایکر کاسیاس را شکست داد و چهارمین گل بارسا نیز ثبت شد. شباهت زیادی بین گل گویو با آن گل ویا در ال‌کلاسیکو وجود داشت.

1943651

ویا که در حال حاضر کارشناس شبکه دازن است، پس از بازی توانست با مارک خجالتی مصاحبه کند. مارکی که به سختی می‌توانست به ویا نگاه کند، اعتراف کرد که او یکی از الگوهایش است: «بله، 100 درصد شما الگوی من هستید. من بازی‌های زیادی از شما دیده‌ام و از آنها الگو گرفته‌ام.»

ویا نیز به گویو تبریک گفت و آرزو کرد بتواند به همین روند در آینده ادامه دهد.

دیدگاه‌ها