کد خبر : 1974587 | 01 آبان 1402 ساعت 14:56 | 20.9K بازدید | 11 دیدگاه

به زمین می‌رویم تا برنده شویم

هشدار تن‌هاخ: طاقت شکست سوم را ندارم

اریک تن‌هاخ در نشست خبری امروز خود گفت که پس از دو شکست در لیگ قهرمانان، دیگر اجازه شکست سوم را ندارند.

هشدار تن‌هاخ: طاقت شکست سوم را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در اولدترافورد، منچستریونایتد از هفته سوم لیگ قهرمانان میزبان کپنهاگن است. شیاطین سرخ اصلا وضعیت خوبی در گروه خود ندارند و پس از دو شکست برابر بایرن و گالاتاسرای در قعر جدول قرار دارند. حریف دانمارکی ولی با تساوی برابر گالا یک امتیازی است و در رده سوم قرار دارد.

یونایتد پس از پیروزی در زمین شفیلد یونایتد با روحیه خوبی به این بازی رسیده است. نشست خبری مربی هلندی با یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت سر بابی چارلتون شروع شد.

1943672

اریک تن‌هاخ در نشست خبری این بازی و در مورد بابی چارلتون گفت: «همان‌طور که همه می‌دانید، سر بابی یک اسطوره و یک چهره افسانه‌ای، نه تنها برای منچستریونایتد بلکه برای فوتبال بود. میراثش و چیزی که او به جا گذاشت، استانداردهای بالایی بود که ما باید هر روز با آن زندگی کنیم. ما در کنار خانواده، همسر و فرزندانش هستیم. طبعا همه از این اتفاق تلخ ناراحتیم، ولی ما حرفه‌ای هستیم و این وظیفه ماست که احساسات را روز بازی کنار بگذاریم. من گلی از سر بابی چارلتون در ومبلی دیده‌ام و گل دیوگو دالوت به شفیلد نیز شبیه آن بود.»

تن‌هاخ در مورد وضعیت مصدومان تیم گفت: «بله، ما امیدواریم بازیکنانی که مصدوم هستند، به زودی برگردند. سرخیو رگیلون تمام هفته تمرین کرده و امروز نیز تمرین خواهد کرد. سپس باید ارزیابی کنیم که آیا او آماده است و می‌تواند برای بازی در دسترس باشد یا خیر.»

تن‌هاخ در مورد کپنهاگن گفت: «ما باید در هر بازی پیروز شویم به خصوص اگر در دو بازی اول شکست خورده باشید، قطعا در سومی باید برنده شوید. نه من و نه هیچ هوادار یونایتد تاب و تحمل شکستی دیگر را نداریم. البته می‌دانیم که برابر تیم خوبی بازی داریم و آنالیز دقیقی داشته‌ایم. می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم.»

1939081

تن‌هاخ در مورد کریستین اریکسن گفت: «او در هر بازی که به میدان رفته، حضوری فعال و موثر داشته و اهمیت او را وقتی در زمین بازی می‌کند، می‌بینید. او بازیکنی درخشان است، کسی که برای تیم ما بسیار مهم است. چرا او فیکس نیست؟ ما بازیکنان خوب زیادی داریم و رقابت داخلی در تیم شدید است. در خط میانی، رقابت بزرگی وجود دارد.»

تن‌هاخ در مورد وضعیت راسموس هویلوند گفت: «او در یونایتد پیشرفت خواهد کرد و الان در مسیر درستی قرار دارد. یونایتد به او کمک خواهد کرد تا به اوج فوتبالش برسد و در این تردیدی ندارم.»

زوج هویلوند و مارسیال: «بله، مارسیال آماده است و من می‌بینم که این دو می‌توانند کنار هم نیز به میدان بروند و بدرخشند.»

جو ورزشگاه: «همیشه هر شب بازی در اولدترافورد خاص است و هواداران همیشه پشت ما هستند. این یک ارتباط قوی بین ما و آنهاست. آخرین بازی خانگی مقابل برنتفورد، زمانی که بازی علیه ما پیش می‌رفت، آنها پشت ما ماندند. هواداران همیشه در شرایط بد با ما می‌مانند و ما با هم می‌جنگیم. طبعا فردا به دلیل درگذشت سر بابی چارلتون، عصری بسیار احساسی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها