کد خبر : 1974593 | 01 آبان 1402 ساعت 15:17 | 14.6K بازدید | 16 دیدگاه

دالوت:

به همه نشان می‌دهیم یونایتد چه تیمی است

دیوگو دالوت به توانایی‌های منچستریونایتد تردیدی ندارد و گفت که فردا شب برابر کپنهاگن نیز این را نشان خواهند داد.

به همه نشان می‌دهیم یونایتد چه تیمی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در مقطعی حساس قرار دارد و پس از دو شکست متوالی در دور گروهی لیگ قهرمانان فردا محکوم به پیروزی برابر کپنهاگن دانمارک است. شیاطین سرخ به بایرن و گالاتاسرای باخته‌اند و شکست سوم و حتی تساوی شانس این تیم برای صعود را کاهش خواهد داد. پس از درگذشت سر بابی چارلتون، این روزها فضایی احساسی نیز بر باشگاه حاکم است.

1943686

دیوگو دالوت که گل مهمی در بازی اخیر برابر شفیلدیونایتد زد، در نشست خبری بازی با کپنهاگن و در مورد مقایسه گلش با یکی از گل‌های سر بابی گفت: «این باعث افتخار من است. سر بابی گل‌های فراوانی زد و افتخار می‌کنم که با او مقایسه شده‌ام. به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که او را از نزدیک بشناسم. او همیشه بعد از بازی کنار ما بود و نماینده واقعی باشگاه بود. این چیزی است که ما باید از آن درس بگیریم. ببینیم که اسطوره‌هایی مثل سر بابی چطور این همه موفقیت در فوتبال کسب کردند و راهشان را ادامه دهیم.»

1943684

دالوت در مورد وضعیت یونایتد گفت: «فکر می‌کنم هر بازی برای ما فرصتی است تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم. با هر برد اعتمادبه‌نفس تیم بیشتر خواهد شد. وقتی پیروز می‌شوید، به دست آوردن این اعتمادبه‌نفس آسان‌تر است و وقتی آنطور که می‌خواهید بازی نمی‌کنید، باید راهی برای رسیدن به پیروزی پیدا کنید. ما کیفیت بالای خودمان را نشان داده‌ایم و باید از فرم و حس خوب فعلی برای ادامه روند پیروزی‌ها استفاده کنیم. ما باید یونایتد واقعی را فردا شب نیز نشان دهیم.»

1943690

دیدگاه‌ها