کد خبر : 1974600 | 01 آبان 1402 ساعت 15:28 | 46K بازدید | 5 دیدگاه

آب پاکی کمیته استیناف روی دست آقای‌ گل؛

محرومیت 4 ماهه آقای گل تایید شد!

کمیته استیناف رای خود را در خصوص درخواست مهدی جاوید صادر کرد و طبق این حکم محرومیت آقای گل پابرجا ماند.

محرومیت 4 ماهه آقای گل تایید شد!

به گزارش "ورزش سه" بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت چهارماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم شده بود، پس از فرجام‌خواهی و پشت سر گذاشتن نیمی از محرومیتش امیدوار به حکم کمیته استیناف ماند.

اما کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صبح امروز رای خود را پیرامون درخواست آقای گل صادر کرد و محرومیت این بازیکن به قوت قبلی خود باقی ماند.

*رای کمیته استیناف به شرح زیر است:
*در خصوص درخواست مهدی جاوید، بازیکن فعلی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان دایر بر تخفیف میزان محرومیت 4 ماهه به موجب دادنامه قطعی شماره 155 این کمیته و در تایید دادنامه شماره 3599 کمیته وضعیت بازیکنان و بابت تخلف مذاکره و انعقاد قرارداد باشگاه دیگر در دوره حافظت و قرارداد باشگاه متبوع، با توجه به اینکه برابر بند 4 ماده 18 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان حداقل مدت محرومیت بابت تخلف ارتکابی 4 ماه است و محمل و نصی برای تخفیف مدت محرومیت در دامنه مزبور برقرار نشده است، لذا کمیته استیناف مستندا به ماده مرقوم، قرار رد درخواست جاویدی را صادر می‌کند. این رای قطعی است.

1884259

ماجرای محرومیت مهدی جاوید به پیش از آغاز لیگ‌برتر بازمی‌گردد. در بحبوحه رفت‌وآمد آقای گل فصل گذشته بین تیم‌های کراپ‌ و مس‌سونگون، باشگاه الوندی پس از بازگشت جاوید به مس‌سونگون شکایت خود را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رساند و در جلسه‌ای که برگزار شد از دو باشگاه و بازیکن درخواست گردید که تاملی بین آن‌ها برقرار شود، اما هیچ توافقی بین طرفین صورت نگرفت و سرانجام جاوید از سوی کمیته انضباطی نقره داغ شد. با این حال فوتسالیست مطرح ایران درخواست دوباره رسیدگی به پرونده‌اش را داشت که این بار نیز کمیته استیناف با رای خود اعلام نمود محرومیت جاوید ادامه‌دار خواهد بود.

دیدگاه‌ها