کد خبر : 1974617 | 01 آبان 1402 ساعت 16:23 | 31.2K بازدید | 16 دیدگاه

در نشست خبری بازی با سالزبورگ

اینزاگی: این ستاره شایسته به توپ طلا نمی‌رسد!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، توضیح می‌دهد که لائوتارو مارتینز شایسته دریافت توپ طلاست.

اینزاگی: این ستاره شایسته به توپ طلا نمی‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف سالزبورگ برود.

اینتر پیش از این در دو بازی قبلی مقابل بنفیکا برنده شد و برابر رئال سوسیه‌داد به تساوی 1-1 رسید. سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران درباره بازی فردا پاسخ داد.

او در ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا لائوتارو مارتینز شایسته دریافت توپ طلاست یا خیر، پاسخ داد: "بله، به خاطر مسیری که او رفته و جام‌هایی که به دست آورده است. او باید آن شب آنجا باشد. البته فکر نمی‌کنم برنده شود، اما باید همین‌طور ادامه دهد، او خیلی خوب کار می‌کند و در این دو سال با من خیلی خوب کار کرده است."

عصبانیت مکس آلگری مقابل میلان؟

قبلاً برای من اتفاق می‌افتاد، الان برای من کمتر اتفاق می‌افتد. امسال یک بار در هفته اول برای من اتفاق افتاد، سعی می‌کنم پیشرفت کنم زیرا این مشکل را دارم و برای پیشرفت تلاش می‌کنم.

1943729

تفاوت مارکوس تورام و روملو لوکاکو؟

در مورد تورام، من قبلاً پاسخ داده‌ام: او کارهای بسیار خوبی انجام می‌دهد. سپس 48 ساعت دیگر به رم و لوکاکو فکر خواهیم کرد، اکنون روی سالزبورگ تمرکز کرده‌ایم و می‌دانیم که باید خیلی متمرکز باشیم.

آمادگی تیم برای بازی فردا؟

خب، روز شنبه ما یک مسابقه مهم را بردیم، یک مسابقه آسان. بازی فردا بسیار مهم است، در یک گروه بسیار متعادل، جایی که باید تمرکز خود را بسیار بالا نگه داریم، سالزبورگ حریف آسانی نیست، دیدید که در لیسبون مقابل بنفیکا پیروز شد.

دیدگاه‌ها