کد خبر : 1974626 | 02 آبان 1402 ساعت 02:49 | 30.6K بازدید | 8 دیدگاه

عصبانیت گلر اول اسپانیا: این دیگر چه گلی بود

اونای سیمون باور نمی‌کرد در روز درخشانش برابر بارسا دروازه‌اش توسط یک بازیکن گمنام 17 ساله باز شود.

عصبانیت گلر اول اسپانیا: این دیگر چه گلی بود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو یک شکست دیگر به عنوان میهمان مقابل بارسلونا متحمل شد. مهم نیست بازی در چه ورزشگاهی باشد، بیلبائو در زمین بارسا برنده نمی‌شود. بازی به جای نوکمپ در مونتجوئیک برگزار شد و میزبان 1-0 پیروز شد. شیرها در نیمه دوم شکست خوردند در حالی که در نیمه اول شانس‌های گلزنی زیادی داشتند.

1943581

اونای سیمون که در طول مسابقه چندین مهار عالی انجام داد و اتلتیک را در بازی نگه داشت، تسلیم ضربه مارک گویو شد. او در مصاحبه با دازن در مورد گلزنی پدیده 17 ساله گفت: «اولین توپی که گرفت و ضربه‌ای که زد گل شد تا بارسا به سه امتیاز برسد. این اتفاق باعث شد که من عصبانی شوم چون واقعا چیزی تا مهار توپ فاصله نداشتم.»

دروازه‌بان ملی پوش اسپانیا ادامه داد: «هر دو تیم شانس برد داشتند ولی بارسا موفق‌تر بود. ما به خوبی به بارسا فشار وارد کردیم و تراشتگن بهترین بازیکنشان بود. بله، گویو گلی تعیین کننده زد و از محصولات آکادمی بارسلوناست اما ما هم در آکادمی بازیکنان خوب و تعیین کننده‌ای داریم. ما واقعاً می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم زیرا روزی بود که می‌توانستیم یکی دو پله در جدول صعود کنیم اما این فرصت از دست رفت.»

دیدگاه‌ها