کد خبر : 1974633 | 01 آبان 1402 ساعت 17:34 | 11.3K بازدید | 5 دیدگاه

هنریک مخیتاریان:

ما در اینتر به لوکاکو فکر هم نمی‌کنیم

هنریک مخیتاریان، هافبک اینتر، پیش از بازی با سالزبورگ گفت آن‌ها به جای بازی رم روی بازی فردا در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌اند.

ما در اینتر به لوکاکو فکر هم نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هنریک مخیتاریان امیدوار است قراردادش را با اینتر تمدید کند و اصرار دارد که تیمش به جای روملو لوکاکو روی بازی فردا مقابل سالزبورگ متمرکز است.

اینتر در سومین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان سالزبورگ خواهد بود.

1943754

مخیتاریان در نشست خبری پیش از این بازی گفت:" می‌دانیم که مقابل رئال سوسیداد خوب شروع نکردیم اما مقابل بنفیکا خوب کار کردیم. امیدوارم فردا هم همین کار را انجام دهیم و به راه خود را ادامه دهیم. ما به جدول سری A نگاه نمی‌کنیم، زیرا فصل طولانی است. فردا در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم و این یک رقابت متفاوت است. مقابل بنفیکا ثابت کردیم که می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و فردا هر کاری برای پیروزی انجام خواهیم داد."

احتمال تمدید قرارداد؟

اینجا، در تیم و شهر احساس خوبی دارم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به هم تیمی‌هایم کمک کنم. کارم را در زمین انجام می‌دهم و ایجنتم مسئولیت بقیه امور را بر عهده دارد. احساس خوبی دارم، سخت کار می‌کنم و دوست دارم بمانم. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. در صحبت با سیمونه اینزاگی قبل از پیوستن به اینتر، گفتم هر کاری برای کمک به تیم انجام خواهم داد. همیشه برای هر کاری در دسترس هستم، سپس مربی تصمیم می‌‌گیرد که بازی کنم یا نه.

بازی بعدی مقابل رم و رویارویی با روملو لوکاکو؟

ما برای بازی فردا آماده می‌شویم تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم به رم فکر نمی‌کنیم. می‌دانیم که سالزبورگ تیم قدرتمندی است، ما قبلاً با آن‌ها در پیش فصل بازی کردیم. جلوی هواداران‌مان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم برنده شویم، سپس روی رم تمرکز می‌کنیم.

دیدگاه‌ها