کد خبر : 1974663 | 01 آبان 1402 ساعت 22:10 | 108.2K بازدید | 165 دیدگاه

اخراج، گل به خودی و شاید حذف؛

نوبهار 2-1 نساجی: از خودی خوردیم!

شاگردان رحمتی با وجود برتری یک نیمه‌ای در نهایت نتیجه را مقابل نوبهار ازبکستان واگذار کردند.

نوبهار 2-1 نساجی: از خودی خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی دو بر صفر در زمین مومبای سیتی هند آغاز کرده و پس از آن با نتیجه سه بر صفر برابر الهلال عربستان شکست خورده بود، در شرایطی امشب در ورزشگاه مرکزی نمنگان به مصاف تیم نوبهار رفت که نیمه اول را با گلزنی محمدرضا آزادی و برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت، اما اخراج صابر حردانی در دقیقه 51 شوک بزرگی به شاگردان رحمتی وارد کرد و در ادامه هم ازبک‌ها پس از فشار زیاد روی دروازه نساجی به گل اول در دقیقه 74 توسط اورونوف تعویضی رسیدند و در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز با گل به خودی مهرداد عبدی پیش افتادند و در نهایت به پیروزی دست یافتند.

شاگردان سید مهدی رحمتی با شکست دو بر یک مقابل نوبهار نمنگان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیازی و در رده سوم گروه D ماندند و ازبک‌ها نیز با 7 امتیاز و یک بازی و سه امتیاز بیشتر نسبت به الهلال در صدر جدول قرار گرفتند تا کار نساجی هم برای صعود سخت‌تر از همیشه شود.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نوبهار و نساجی در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا- گروه D
تقویمدوشنبه: 1402/08/01 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: مرکزی نمنگان- ازبکستان
سوتداور: سلمان احمد (قطر)/ کمک‌ها: رمضان سعید و مجید الشمری/ داور چهارم: دیلان پریرا (سریلانکا)/ داوران VAR : عبدالرحمن جاسم و محمد احمد (قطر)

1943840

نوبهار نمنگان ازبکستان
اوتکیر یوسوپوف | عظیم احمدوف('46- اوستون اورنوف) | میلوش میلوویچ | جمشید اسکندروف | ایگور گلبان | فیلیپ ایوانوویچ | ابراهیم یولداشف | جمشید بولتابائف | ابروبک اسماعیلوف | دونیر عبدومانوپوف ('62- سبیرجانوف اسدبک) | تیمورخوجا عبدوخالیکوف
سرمربی: بابایان ساموِل

نساجینساجی ایران
محمدرشید مظاهری | امیرمهدی جان‌ملکی | وحید محمدزاده | صابر حردانی | سید محمداحسان حسینی | اسماعیل بابایی ('65- سید احمد موسوی) | محمود قائدرحمتی ('24- مهرداد عبدی) | فرشید اسماعیلی ('65- علی داوران) | سعید غلامعلی‌بیگی | محمدرضا عباسی ('82- نونو) | محمدرضا آزادی.
سرمربی: سید مهدی رحمتی

1943838

توپ گلگل ها:
نساجی 1-0 نوبهار (دقیقه '44: محمدرضا آزادی): اشتباه عجیب فیلیپ ایوانوویچ و عظیم‌جان احمدوف در میانه میدان کاری کرد تا محمدرضا آزادی صاحب توپ شود و با فرار سریع به سمت محوطه جریمه نوبهار برود و در موقعیت تک به تک، با یک ضربه پای چپ گل اول بازی را برای نساجی بزند.

ویدئو: 314381

نوبهار 1-1 نساجی (دقیقه '74: اوستون اورونوف): حملات پیاپی نوبهار نمنگان از سمت چپ زمین بالاخره جواب داد و اوستون اورونوف تعویضی پس از حرکت در عرض و یک - دو با جمشید اسکندروف وارد محوطه جریمه شد و با شوت فنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و تبدیل به گل کرد.

ویدئو: 314388

نوبهار 2-1 نساجی (دقیقه '7+90: گل به خودی مهرداد عبدی): اوستون اورونوف پس از حمله خطرناک از سمت چپ زمین و یک - دو با جمشید اسکندروف وارد محوطه جریمه نساجی شد که پاس در عرض او از روی خط عرضی زمین را مهرداد عبدی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

ویدئو: 314393

کارت قرمزکارت قرمز:
نساجی ایران: صابر حردانی ('50)

ویدئو: 314382

کارت زردکارت زرد:
نوبهار نمنگان: عظیم‌جان احمدوف ('8) - ایگور گلبان ('27)

نساجی ایران: محمدرضا آزادی('87) 


لحظات حساس

دقیقه 5: پاس بلند برای عبدومانوپوف پشت مدافعان نساجی می‌توانست منجر به گل نوبهار شود که این فرصت برای ازبک‌ها از دست رفت.
دقیقه 16: بازیکنان نوبهار برای سومین بار محمود قائدرحمتی را با تکل زدن متوقف کردند و منجر به مصدومیت این بازیکن شدند تا او به بیرون برود و لحظاتی بعد دوباره برگردد.

دقیقه23: محمود قائدرحمتی، هافبک نساجی در چهارمین برخورد با بازیکنان نوبهار نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد تا مهرداد عبدی جای او را بگیرد.

1943843

دقیقه 31: ارسال خطرناک جمشید اسکندروف از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین پس از برخورد به زمین نزدیک بود مستقیم وارد دروازه نساجی شود که رشید مظاهری با واکنش عالی آن را دفع کرد و در ادامه هم شوت مهاجم نوبهار به تور کنار دروازه خورد.

ویدئو: 314379


دقیقه 34: تیمور عبدوخالیکوف در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و شانس گلزنی داشت که ضربه محکم او پس از برخورد به محمدزاده به کرنر رفت.

1943844

بولت پرسپولیسدقیقه 50: پاس در عمق جمشید اسکندروف از میانه زمین در موقعیت عالی به عبدوخالیکوف رسید که در موقعیت تک به تک، رشید مظاهری با خروج سریع از محوطه جریمه به خوبی توپ را دفع کرد و در ادامه هم صابر حردانی با تکل روی بازیکن حریف مانع از حمله ازبک‌ها شد، اما با کارت زرد برای او همراه بود. در این لحظه داور قطری پس از اعلام کمک‌های خود در VAR اعلام آفساید در این صحنه نبود، اما پس از بازبینی ویدئویی در کنار زمین، کارت زرد حردانی را حذف و او را مستقیم اخراج کرد!
دقیقه 58: حمله همه جانبه بازیکنان نوبهار نزدیک بود این تیم را به گل اول برساند که پاس به پشت محوطه جریمه و شوت تماشایی بولتابوئف در آستانه ورود به دروازه با تکل استثنایی مهرداد عبدی به کرنر رفت.

دقیقه 69: ضربه بیرون پای استثنایی اورونوف از پشت محوطه جریمه را مظاهری با واکنش دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 71: شوت فنی اورونوف از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و به راحتی در دستان مظاهری جای گرفت.

دقیقه 73: نزدیک بود روی توپ ارسالی از جناح راست و تعلل مدافعان نساجی توپ وارد دروازه شود که بازیکنان نوبهار از این فرصت استفاده نکردند و مظاهری توپ را دراختیار گرفت.
دقیقه 78: ارسال یلداشف از جناح چپ و ضربه سر مهاجم نوبهار با اختلاف کم از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: پس از نفوذ بیگی از سمت راست زمین، توپ به آزادی رسید که شوت او به مدافع نوبهار برخورد کرد و دفع شد و در ادامه هم ارسال بیگی به بیرون رفت.
دقیقه 2+90: شوت تماشایی اسماعیلوف از پشت محوطه جریمه با کمترین اختلاف از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه 6+90: پاس در عرض اسماعیلوف به شکل خطرناکی از مقابل دروازه نساجی عبور کرد.

1943903

در حاشیه
* ترکیب نساجی در دیدار امشب مقابل نوبهار نسبت به مسابقه اخیرش که برابر آلومینیوم شکست خورد، دو تغییر داشته و سعید غلامعلی‌بیگی و محمدرضا عباسی جانشین حسین زامهران و علاء عباس شده‌اند.
* تماشاگران ازبکستانی جایگاه‌های در نظر گرفته برای آنها را تقریبا پر کردند و جای خالی کمتر دیده می‌شود.

* هواداران کم تعداد نساجی که حدودا 20 نفر نیستند، قبل از شروع مسابقه بازیکنان این تیم را تشویق کردند.
* تماشاگران نوبهار و نساجی قبل از شروع بازی یکدیگر را تشویق کردند.

* تعدادی از هواداران نوبهار قبل از شروع مسابقه علاء عباس، بازیکن عراقی نساجی را تشویق کردند و از او درخواست داشتند به تیمشان بیاید!
* سید مهدی رحمتی از ابتدای مسابقه جنب و جوش زیادی در کنار زمین دارد.

1943904

* برخلاف پیش بینی‌ها، بارش باران در شروع بازی اتفاق نیفتاد و حدود یک ساعت و نیم قبل از آغاز مسابقه، بارش باران متوقف شد.
* مهرداد عبدی، کاپیتان نساجی پس از سه مسابقه دوری از میادین بخاطر شکستگی گونه، حالا با صورت نقاب زده در زمین حاضر است و در دقیقه 24 جای محمود قائدرحمتی مصدوم را گرفت.

* تماشاگران نوبهار در دقیقه 29 بخاطر عدم اعلام خطا روی بازیکن این تیم به شدت معترض شدند.
* مهرداد عبدی پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، بازوبند کاپیتانی را هم که در دست بیگی بود، بر بازو بست.

* تماشاگران نوبهار نسبت به زمین افتادن پیاپی بازیکنان نساجی به شدت معترض هستند.
* محمدرضا آزادی در دقیقه 87 پس از خطا روی ایوانوویچ روی زمین افتاد که همین صحنه موجب اعتراض بازیکنان نوبهار شد و یک لحظه درگیری بین طرفین به وجود آمد و در همین صحنه مهاجم بلند قامت نساجی کارت زرد گرفت.

* بر زمین افتادن بازیکنان نساجی در نیمه دوم موجب شد تا داور 11 دقیقه وقت اضافه اعلام کند.


بولت پرسپولیسبهترین بازیکن
اوستون اورونوف، ستاره نوبهار نمنگان که از شروع نیمه دوم وارد زمین شد، ستاره این مسابقه بود. او پس از اضافه شدن به ترکیب تیم ازبک، نقش اصلی را در حملات پرشمارشان داشت و توانست یک گل هم روی حرکت انفرادی خود به ثمر رساند و روی گل دوم هم نقش اصلی را ایفا کند.


بولت پرسپولیساتفاق ویژه
اخراج و گل به خودی کاری کرد تا نماینده فوتبال ایران نتواند به خواسته‌اش در ازبکستان برسد و دست خالی باید به تهران برگردد.

دیدگاه‌ها