کد خبر : 1974678 | 01 آبان 1402 ساعت 20:44 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

زورو در ترکیب نماینده آسیایی ایران!

کاپیتان اول نساجی در دقیقه 24 دیدار مقابل نوبهار نمنگان به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

زورو در ترکیب نماینده آسیایی ایران!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی پس از اینکه در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر برای نساجی به میدان رفت، در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند با یک مصدومیت شدید مواجه شد که آسیب دیدگی او کاری کرد تا نتواند در زمین بماند و پس از آن هم در سه بازی پیاپی غایب بود، اما اکنون در جدال با نوبهار نمنگان ازبکستان به میدان رفته است.

این بازیکن که در دیدار افتتاحیه لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد، در لحظات پایانی بخاطر برخورد با بازیکن حریف با شکستگی گونه مواجه شد که در بازگشت به ایران روی صورت خود عمل جراحی انجام داد و پس از آن در دیدار حساس برابر الهلال عربستان و بازی لیگ برتری با ملوان انزلی دور از فهرست بود.

مهرداد عبدی در دیدار اخیر نساجی در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به فهرست تیمش بازگشت ولی شانس بازی به دست نیاورد و تا پایان روی نیمکت بود، اما امشب در جدال با نوبهار نمنگان ازبکستان به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 24 به زمین آمد.

کاپیتان اول نساجی که در تمرینات دو هفته اخیر نساجی با صورت ماسک زده شده کارش را انجام می‌داد، امشب هم در دقیقه 24 پس از مصدومیت محمود قائدرحمتی با همین شکل و شمایل وارد زمین شد تا در میانه میدان بازی کند.

دیدگاه‌ها