کد خبر : 1974683 | 01 آبان 1402 ساعت 20:57 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره بایرن از بازی در خانه ترسناک این حریف نمی‌ترسد!

ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، باور دارد که تیمش تجربه خوبی برای ارائه بازی خوب در ورزشگاه ترسناک تیم گالاتاسرای دارد.

ستاره بایرن از بازی در خانه ترسناک این حریف نمی‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم بایرن مونیخ باید در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ فردا در یک بازی سخت در استانبول به مصاف گالاتاسرای برود که به تازگی هم با پیروزی مقابل فنرباغچه، روحیه بسیار خوبی دارد. دلیخت در آستانه این بازی به کیفیت تیمش و خودش اعتماد کامل برای موفقیت در این مسابقه دارد.

آمادگی بدنی؟
"من احساس خوبی دارم، من بازی قبلی 90 دقیقه بازی کردم که عالی بود. کاملا بدون درد نیستم اما اوضاع طبیعی است. به عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه یک جای‌مان درد می‌کند."

انتظارات از تیم در بازی فردا؟
"گالاتاسرای همیشه با یک ورزشگاه که کامل پشت تیمشان هستند بازی می‌کند و کار را برای تیم مقابل سخت می‌کند. ما انتظار بازی سختی را داریم، اما من و تیم بازیکنان با تجربه‌ای هستیم که سابقه بازی در لیگ‌ها و جوهای متفاوتی را داشته‌ایم."

1943862

رضایت از شروع فصل؟
"به عنوان بازیکن همیشه می‌خواهیم بازی کنیم. شروع فصل راحتی نداشتم. تازه از مصدومیت برگشته بودم. حالا دوباره آماده هستم و امیدوارم که بتوانم به تیمم کمک کنم."

بازگشت نویر به تیم؟
"خیلی خوشحالم که به تیم برگشته است، او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ است و امیدوارم به بهترین شکل برگردد."

مائورو ایکاردی در دربی ترکیه مصدوم شده است و بازی را از دست خواهد داد؟
"من چیزی در این باره نمی‌دانستم. البته که همیشه دوست داریم که رقیب را با بهترین کیفیتش شکست دهیم. اما گالاتاسرای فقط ایکاردی نیست، آنها بازیکنان خوب دیگری هم دارند."

دیدگاه‌ها