کد خبر : 1974694 | 01 آبان 1402 ساعت 21:33 | 15K بازدید | 45 دیدگاه

قهرمانی در آسیا برای تیم‌های ایرانی خیلی دشوار شده؛

رضائیان: سریع‌ و عادلانه درباره بازی الاتحاد تصمیم بگیرید

مدافع راست تیم فوتبال سپاهان معتقد است با توجه به قوانین جدید فدراسیون فوتبال، قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا بسیار دشوار شده است.

رضائیان: سریع‌ و عادلانه درباره بازی الاتحاد تصمیم بگیرید

به گزارش "ورزش‌ سه"، رامین رضاییان که ستاره سپاهان در جریان پیروزی 3 بر یک در ازبکستان بود، در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی مانند روز گذشته که به همراه مورایس در نشست خبری حاضر شده بود، بار دیگر در کنار این مربی دیده شد.
رضائیان که روز گذشته بخش ابتدایی صحبت‌های خود را با زبان انگلیسی مطرح کرده بود، بار دیگر این کار را تکرار کرد و حر‌ف‌هایش درباره بازی را اینطور آغاز کرد: همانطور که در نشست خبری قبل بازی هم گفتم، بازی‌های ما در این رقابت‌ها مثل بازی‌های حذفی است و ما در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم. تبریک می‌گویم بابت بازگشتی که به بازی پس از گل خوردن داشتیم. تبریک می‌گویم به کادر، بازیکنان و باشگاه. بدون شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی زمین را ترک کردند.
مدافع راست ملی پوش سپاهان در بخش بعدی حرف‌هایش مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را خطاب قرار داد و از آنها خواست تا هر چه زودتر تکلیف بازی با الاتحاد را مشخص کنند: هر کسی قرار است درباره بازی سپاهان و الاتحاد تصمیم بگیرد، امیدوارم خیلی سریع و عادلانه این کار را انجام بدهند. ما دوست نداریم بدون بازی کردن به تیمی امتیاز بدهند. پس بهتر است بازی کنیم. امیدوارم که مسئولان ای اف سی درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

ویدئو: 314409

رامین رضائیان سپس در واکنش به سوال یک خبرنگار ازبکستانی که از او درباره تاثیر غیبت چندین بازیکن آلمالیق در رقم خوردن نتیجه پرسید، اینطور با زبان انگلیسی پاسخ داد: به عنوان بازیکن سپاهان نمی‌توانم در این زمینه نظر دهم.  امیدوارم بازیکنان آلمالیق هر چه زودتر سلامت خودشان را به دست بیاورند، ولی تیم ما هم در این مسابقه ۴ بازیکن مصدوم داشت که رضا شکاری، شهریار مغانلو، امید نورافکن و محمد کریمی بودند. من برای بازیکن مصدوم تیم حریف آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریعتر، بازیکنان مصدوم دو تیم به ترکیب بازگردند.

سوال بعدی از رضائیان توسط یک خبرنگار ایرانی درباره بازی برگشت برابر آلمالیق و احتمال پیروزی در این مسابقه بود و مدافع ملی پوش سپاهان در واکنش به این سوال با زبان فارسی گفت: قبل از بازی در جمع خصوصی بازیکنان صحبت کردیم و می‌خواهیم از هواداران بخواهیم که به استادیوم بیایند. امیدواریم در بازی بعدی یک اتفاق خیلی خوب بیفتد نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان همه زحمت کشیدند. همه یکدل و همسو. خیلی خوشحالم کنار این بازیکنان بازی می‌کنم که اینقدر صادقانه و با کیفیت بازی می‌کند. البته حیف که امروز متاسفانه هواداران‌مان را زیاد نداشتیم. چند نفری آمدند که دست آنها را می‌فشارم. این روند باید ادامه داشته باشد تا به دستاوردی برسیم و انتهای خوبی داشته باشد. بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوبی که باشگاه به بازیکنان می‌دهد، اتفاقات خیلی خوبی رخ می‌دهد. من از هم تیمی‌هایم و از عوامل باشگاه تشکر می‌کنم.

1943971

خبرنگاری ازبکستانی از رامین رضائیان درباره دلیل قهرمان نشدن باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا با وجود قدرتمند بودن فوتبال ایران در سطح قاره پرسید که رضائیان با تاسف خوردن و با زبان انگلیسی به این سوال پاسخ داد و ابراز امیدواری کرد که ایرانی‌ها بتوانند قهرمان قاره شوند: بله متاسفانه ما چند مرتبه‌ای به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شدیم. مثل 3 سال پیش که پرسپولیس تا فینال مسابقات پیش رفت، اما بازی را واگذار کرد. اما من یادگرفته‌ام که در زندگی باید همیشه از اتفاقاتی که رخ می‌دهد درس بگیریم؛ تسلیم نشویم و به تلاش و کوشش ادامه بدهیم. شما می‌بینید که کشور عربستان چقدر در فوتبال هزینه کرده‌اند و چقدر پول خرج می‌کنند. اما باشگاه‌های ایران در این زمینه محدودیت دارند و مشکلاتی در خصوص زمین و زیرساخت دارند. فدراسیون قوانینی برای باشگاه‌ها درست کرده که کار را برای بازیکنان ایرانی سخت می‌کند. من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند. اگر از دیدگاه من بخواهید بپرسید به نظرم ما می‌توانیم به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم، ولی با توجه به قوانین موجود کار خیلی سخت شده است.

دیدگاه‌ها