کد خبر : 1974699 | 01 آبان 1402 ساعت 22:02 | 11.2K بازدید | 10 دیدگاه

وحشت پاریسی‌ها از احتمال حمله تروریستی در بازی میلان

به خاطر نگرانی دولت فرانسه از اقدامات تروریستی احتمالی، این بازی در بین تدابیر امنیتی بی سابقه‌ای برگزار خواهد شد.

وحشت پاریسی‌ها از احتمال حمله تروریستی در بازی میلان

به گزارش "ورزش سه"،  هفته قبل در بروکسل و در جریان بازی تیم‌های ملی بلژیک و سوئد، کشته شدن دو هوادار سوئد در یک اقدام تروریستی خارج از ورزشگاه باعث نیمه کار ماندن بازی شد. در روزهای اخیر در پی ادامه جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی، تنش‌هایی در پایتخت فرانسه وجود داشته است که باعث نگرانی برگزارکنندگان بازی پاری سن ژرمن و میلان شده است. بنابراین در این شرایط خاص، میزبانی از میلان توسط پاری سن ژرمن در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا با نیروهای گارد ویژه‌ای همراه خواهد بود که در این ورزشگاه سابقه نداشته است.

1943889

بعد از ظهر امروز دوشنبه یک جلسه امنیتی برای آماده شدن برای دیدار پاری سن ژرمن و آث میلان در روز چهارشنبه در پارک دو پرنس برگزار شد. انتظار می‌رود 2000 هوادار ایتالیایی در این مراسم حضور داشته باشند، از جمله 500 نفر اولترا. هیچ تضاد خاصی بین آنها و هواداران پاریسی وجود ندارد اما پلیس پاریس نگران تهدیدات تروریستی است. البته مقامات امنیتی همچنان به جلسات بین هولیگان‌ها که ممکن است در پایتخت ایتالیا و گروه‌های پاریسی که دیگر در پارک دو پرنس اجازه حضور ندارند، توجه دارند.

یک گارد مجهز و متحرک نیروی پلیس با 500 نیروی مرد و زن خارج از ورزشگاه حضور خواهد داشت و هشدار امنیتی محله اطراف ورزشگاه در سطح "هشدار امنیتی" قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها