کد خبر : 1974704 | 01 آبان 1402 ساعت 22:17 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا رهبر تیمش را مشخص کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سویا، درباره مسائلی مانند دلیل اصلی جذب کای هاورتز، بازگشت رمزدیل به لیست تیم و رهبری ساکا در تیم صحبت کرده است.

آرتتا رهبر تیمش را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان این فصل، باید به مصاف سویا برود‌. آرتتا در نشست خبری این بازی حاضر شد و نظرات خود را ارائه داد.

آرتتا در مورد اینکه آیا تجربه کای هاورتز در لیگ قهرمانان دلیل اصلی جذب او بوده است یا خیر گفت:
خب این قطعا یکی از دلایل است. کیفیت او و کارهایی که قبلاً در دوران بازی خود انجام داده و همچنین تقویت ترکیب اصلی تیم، از دیگر دلایل خرید او بوده است.

خوزه آنتونیو ریس؟
او هم اتاقی من بود. ما زمان زیادی را با هم گذراندیم. نمی‌توانم بازیکن بهتری از او در آن زمان را به یاد بیاورم. او کاملاً همه چیز داشت. او بخشی از تاریخ ما است. امیدوارم که روح او فردا در ورزشگاه باشد و به هر دو باشگاه افتخار کند.

1943906

رهبری بازیکنان جوان در تیم؟ 
من فکر می‌کنم که این نقش برای آنها مهم است و برایش تلاش می‌کنند. ما یک مخلوط خوب از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. خوشحال می‌شوم که می‌بینم بازیکنانی با سن کم آنقدری پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند رهبری تیم را بر عهده بگیرند. ساکا یکی از این بازیکنانی است که توانایی رهبری تیم را دارد.

اعتماد بنفس رایا کم شده است؟
فکر نمی‌کنم این اتفاق افتاده باشد. اتفاقاتی که در بازی قبل افتاد از اتفاقات عادی فوتبال هستند. او همچنان با انگیزه است و در تمرینات نشاط بالایی دارد.

رمزدیل؟
او با ما سفر کرده است و در لیست تیم برای بازی فردا حضور دارد.

دیدگاه‌ها