کد خبر : 1974721 | 01 آبان 1402 ساعت 22:58 | 71.3K بازدید | 43 دیدگاه

برنده واقعی امروز تیم من بود؛

خشم رحمتی در کنفرانس: آن اشتباه را هضم نمی‌کنم

سرمربی نساجی به شدت نسبت به قضاوت داور قطری در دیدار این تیم مقابل نوبهار گلایه‌مند است.

خشم رحمتی در کنفرانس: آن اشتباه را هضم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از شکست دو بر یک نساجی مقابل نوبهار نمنگان در نشست خبری عنوان کرد: باید از بازیکنانم تشکر کنم و از آنها ستایش داشته باشم، چراکه در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. با اعتماد به نفس، رو به جلو و خیلی عالی تیم نوبهار را تحت فشار گذاشتند و به گل رسیدند. واقعا عالی بودند.

او ادامه داد: نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم و شرایط بازی نُرمال پیش می‌رفت تا اینکه یک اشتباه از کمک داور دوم و دیر اعلام کردن آفساید موجب شد تاوان این اشتباه را تیم من پرداخت کند.

سرمربی نساجی تاکید کرد: فکر می‌کنم فشار تماشاگران روی کمک داور مسابقه خیلی تاثیرگذار بود چون خیلی از خطاهایی که می‌توانست به سود ما اعلام کند را به سود حریف گرفت و نامهربان بود و از سوی دیگر 11 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

رحمتی یادآور شد: تیمی که از دقیقه 50 یک اخراجی داده و 10 نفره شده، خیلی سخت است کارش را به بهترین شکل تمام کند و ما خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. تعویض اجباری بابت مصدومیت داشتیم و یکی، دو بازیکن هم با وجود بیماری در ترکیب ما قرار گرفتند و مجبور به تعویض زودهنگام آنها شدیم.

او درباره شرایط مهرداد عبدی که با زدن نقاب وارد زمین شد و جای محمود قائدرحمتی مصدوم را گرفت، ابراز کرد: کاپیتان من، مهرداد عبدی هنوز به مرز آمادگی نرسیده چون گونه او در دیدار مقابل مومبای سیتی شکست و شرایط ایده‌آل نداشت، اما مجبور شدیم از او استفاده کنیم و بخاطر نداشتن بازیکن او را به زمین فرستادیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: از تک تک بازیکنانم بخاطر فوتبال خوبی که در 45 دقیقه ابتدایی به نمایش گذاشتند، تشکر می‌کنم. مطمئن باشید اگر بازیکن ما اخراج نمی شد، در نیمه دوم به گل دوم هم می‌رسیدیم و برنده می‌شدیم.

رحمتی با بیان اینکه فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین اتفاقات فوتبالی در دوران بازی و مربیگری‌ام امروز اتفاق افتاد، گفت: اصلا برای من قابل هضم نیست چون نمی‌توانم خودم را قانع کنم که کمک داور مسابقه اشتباه کرده و آفساید را دیر گرفته و پنج ثانیه بعد بازیکن من اخراج شده است. اصلا نمی‌توانم این مسئله را قبول کنم. ای‌کاش اصلا آفساید اعلام نمی‌شد و VAR هم وجود نداشت!

او تصریح کرد: همه دوست دارند VAR باشد ولی دروازه‌بان ما آن صحنه را پوشش داد ولی داور وسط به من گفت بخاطر اینکه دروازه‌بان شما بیرون از دروازه بود، او را اخراج کردم. اصلا آن صحنه آفساید بود و نمی‌توانم خودم را قانع کنم و متوجه شوم. این چه بدشانسی‌ای بود که امروز دامن تیم من را گرفت.

سرمربی نساجی ادامه داد: از بازیکنانم بخاطر زحمت و تلاشی که انجام دادند و انرژی که در این دیدار گذاشتند، تشکر می‌کنم ولی ما به آن چیزی که شایسته‌اش بودیم، نرسیدیم ولی امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا این سه امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

رحمتی با بیان اینکه نوبهار تماشاگران خیلی خوبی داشت، ابراز کرد: آنها از تیم خودشان تا دقیقه 102 حمایت کردند و با فشاری که روی مسابقه گذاشتند، موجب شدند تا اشتباه از سوی داوری اتفاق بیفتد. فکر می کنم سه امتیاز این دیدار برای هواداران نوبهار است و برنده واقعی بازی، تیم ما بود که بیش از 100 دقیقه با یک اشتباه کمک داور تمام تلاش خودش را انجام داد.

دیدگاه‌ها