کد خبر : 1974727 | 01 آبان 1402 ساعت 23:11 | 22.8K بازدید | 24 دیدگاه

مظاهری: فدای یک تار موی صابر و مهرداد

دروازه‌بان نساجی معتقد است تیمش با وجود شکست مقابل نوبهار نمایش خوبی داشت.

مظاهری: فدای یک تار موی صابر و مهرداد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرشید مظاهری پس از شکست نساجی مقابل نوبهار نمنگان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران عنوان کرد: فکر می‌کنم در طول امسال که من به نساجی آمده‌ام، یکی از بهترین نمایش‌های خود را داشتیم ولی با بدشانسی و یک سری اتفاقات باختیم.

او ادامه داد: بنده خدا صابر حردانی اخراج شد و با 10 نفر به کارمان ادامه دادیم و کارمان در این ورزشگاه بیرون از خانه سخت شد. فکر می‌کنم اینکه باید به تیممان امیدوار باشیم، یک واقعیت است.

دروازه‌بان نساجی اضافه کرد: دیدید که امروز چه فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و چه کاری کردیم. به شما قول می‌دهم که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

ویدئو: 314397

مظاهری درباره تشابه گل‌های نوبهار نمنگان که از یک سمت دریافت کردند، گفت: هنوز ندیدم و باید دوباره فیلم آن گل‌ها را نگاه کنم!

او در خصوص بر زمین افتادن‌هایش در دیدار مقابل نوبهار ابراز کرد: بله، مصدومیت دارم. پای من ضربه خورد و با بازیکن حریف ساق به ساق شدیم و ضربه خیلی بدی خورد.

دروازه‌بان نساجی درباره صحبتی که با سید محمداحسان حسینی در پایان مسابقه داشت، گفت: نه، مشکلی نبود. داشتم به او می‌گفتم این اتفاقات پیش می‌آید و بلند شود.

مظاهری اضافه کرد: بچه‌ها همه با جان و دل بازی می‌کردند و من که از عقب نگاه می‌کردم، لذت می‌بردم. این اتفاق افتاد و فدای یک تار موی صابر، مهرداد و همه بچه‌ها. این باخت برای همه است.

او در خصوص حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه نمنگان گفت: هم آنهایی که آمدند، هم تماشاگرانی که در خانه بودند، بدانند که ما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تلاش می‌کنیم تا روزهای بهتری را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها