کد خبر : 1974733 | 01 آبان 1402 ساعت 23:22 | 70.2K بازدید | 4 دیدگاه

آمانوف پنالتی را خراب کرد

صدرنشینی الشارجه با هدیه هافبک سابق استقلال

تیم اماراتی الشارجه پس از یک برد هیجان انگیز در دیدار مقابل نسف قارشی ازبکستان، صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا شد.

صدرنشینی الشارجه با هدیه هافبک سابق استقلال

به گزارش ورزش سه، شارجه در دیداری که در دور هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024 برگزار شد، مقابل نسف قارشی به برتری یک بر صفر دست یافت.

بازی با قدرت آغاز شد و در دقیقه 14 داور گل اکمال موزگووی بازیکن نسف را رد کرد، او سانتر از کنار هم تیمی‌اش را با دست کنترل کرد و دروازه الشارجه را فروریخت که البته از نگاه داوران وی ای ار دور نماند. بازیکنان شارجه با مربیگری کاسمین اولاریو رومانیایی به دلیل برخورد یکی از مدافعان به توپ در محوطه در دقیقه 26، خواستار ضربه پنالتی مقابل نسف بودند اما داور دستور ادامه بازی را داد.

1943946

در دقیقه ششم وقت تلف شده نیمه اول، دفاع تیم ازبکستان موفق به دفع یک پاس عرضی نشد و توپ به کایو رسید که به طرز درخشانی آن را برای خود ساخت و با شوتی محکم دروازه حریف را باز کرد.

شارجه در نیمه دوم با 10 بازیکن در وقت‌های تلف شده بازی کرد، پس از اینکه ماجد حسن، ملی پوش اماراتی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

قبل از سوت پایان، داور با برخورد توپ به دست محمد عبدالباسط بازیکن شارجه یک پنالتی به نسف قارسی تقدیم کرد که البته آمانوف بازیکن سابق استقلال نتوانست از آن استفاده کند و به هدر رفت.

این دومین پیروزی متوالی شارجه در لیگ قهرمانان آسیا پس از تساوی مقابل السد قطر در دور اول و شکست الفیصلی اردن در دور دوم بود. شارجه با این پیروزی امتیاز خود را به 7 امتیاز رساند و در صدر جدول گروه دو قرار گرفت.

دیدگاه‌ها