کد خبر : 1974734 | 01 آبان 1402 ساعت 23:18 | 8.3K بازدید | 5 دیدگاه

حسینی: اصلا نمی‌فهمم چرا اخراجی دادیم

مدافع چپ‌پای نساجی تاکید دارد داور قطری تصمیم عجیبی در اخراج بازیکن این تیم داشت.

حسینی: اصلا نمی‌فهمم چرا اخراجی دادیم

به گزارش "ورزش سه"، سید محمداحسان حسینی پس از باخت دو بر یک نساجی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان عنوان کرد: خودتان دیدید که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و گل هم زدیم. در نیمه دوم بخاطر یک اتفاق تیم ما 10 نفره شد. اصلا نمی‌فهمم چرا بازیکن ما اخراج شد چون قبل از آن صحنه آفساید بود و هرچه داور توضیح داد نفهمیدم چرا به صابر کارت قرمز داد.

او ادامه داد: پس از 10 نفره شدن کارمان خیلی سخت شد ولی با این وجود فکر می‌کنم حق ما حداقل یک امتیاز بود. بدشانسی فعلا دست از سر ما بر نمی‌دارد و هرچه تلاش کردیم، نشد امتیاز بگیریم.

ویدئو: 314398

مدافع نساجی در خصوص اینکه در دو مسابقه پیاپی VAR به ضررشان بوده و دو کارت قرمز پیاپی دریافت کردند، گفت: درباره بازی قبلی حرفی نمی‌زنم ولی امروز با اینکه می‌دانیم کمک داوران دیرتر پرچم می‌زنند، اما VAR آفساید را گرفت و داور بخاطر صحنه‌ای که پس از آفساید اتفاق افتاد، کارت قرمز داد. می‌توانستیم برنده این بازی پیش برویم ولی آنطور که می‌خواستیم، نشد.

حسینی درباره حملات پیاپی نوبهار نمنگان از سمت راست خط دفاعی نساجی ابراز کرد: این موارد به من مرتبط نمی‌شود و مسائل فنی است. این مورد به سرمربی تیم مرتبط می‌شود. ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم ولی آن اتفاق افتاد و شرمنده شدیم.

دیدگاه‌ها