کد خبر : 1974740 | 01 آبان 1402 ساعت 23:35 | 19K بازدید | 21 دیدگاه

بیگی: تازه اینجا آسیاست و قرمز دادند!

وینگر نساجی معتقد است هنوز شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

بیگی: تازه اینجا آسیاست و قرمز دادند!

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی‌بیگی پس از دیدار نوبهار ازبکستان و نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: چه بگوییم خداوکیلی؟ بازی خوبی انجام می‌دادیم؛ به ویژه در نیمه اول، اما شرمندگی برای ما ماند و ان‌شاالله تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود.

او در خصوص اخراج صابر حردانی و اعتراض نساجی نسبت به این صحنه ابراز کرد: صابر تکل زد ولی قبل از آن آفساید بود، اما داور گفت بخاطر اینکه بازی ادامه داشت، باید به من اعلام می‌شد. همان کارت زرد را پاک کرد و کارت قرمز داد. نمی‌دانم این چه وضعی است؛ تازه اینجا آسیاست.

ویدئو: 314406

هافبک نساجی درباره گل‌های مشابهی که دریافت کردند، گفت: نمی‌شود بگویید گل‌ها بچه‌گانه بود. بالاخره بازیکن خوب آنها تعویض شد و به زمین آمد ولی 40 دقیقه فشار زیادی در زمان 10 نفره شدن روی ما بود. ان‌شاالله در بازی‌های بعد جبران خواهیم کرد.

غلامعلی‌بیگی در خصوص تاثیر جو تماشاگران نوبهار در این دیدار گفت: نه؛ ماشاالله ما خودمان بهترین تماشاگران را در ایران داریم.

او درباره کم شدن شانس صعود نساجی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ابراز کرد: نه؛ بعید می‌دانم. چرا کمرنگ شود؟ بازی برگشت ما در آزادی است و تماشاگران ما می‌آیند که با فشار آنها می‌توانیم نتیجه بگیریم. در دو مسابقه دور برگشت میزبان هستیم.

دیدگاه‌ها