کد خبر : 1974742 | 02 آبان 1402 ساعت 03:22 | 9.8K بازدید | 13 دیدگاه

از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم اما واقعا بدشانسیم

مدافع نساجی: هرچقدر با داور حرف زدم متوجه نشد

وحید محمدزاده می‌گوید خطای منجر به اخراج به دلیل نبودن VAR در فوتبال ایران رخ داده است.

مدافع نساجی: هرچقدر با داور حرف زدم متوجه نشد

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده، مدافع نساجی پس از شکست آسیایی تیمش گفت: بازی خیلی خوب داشت پیش می‌رفت، خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. متاسفانه روی اشتباه داور و خودمان بازی‌ای را که باید با اختلاف دو، سه گل می‌بردیم واگذار کردیم. خیلی سوار بازی بودیم. من احساس می‌کنم اشتباه داوری بود چون بازیکن حریف دو متر در آفساید بود و نمی‌دانم خطا بعد از آفساید کارت قرمز داشت یا نه‌.

او در مورد صحنه اخراج توضیح داد: نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و روی یک اتفاق کارت قرمز کار را خراب کرد. نمی‌دانم چرا هر چه اتفاق بد است برای ما می‌افتد. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. واقعا بدشانسیم. در خیلی از بازی‌های این فصل سوار بازی بودیم و باید صد در صد می‌بردیم و توپ‌های‌مان توی گل نمی‌رود. خیلی حیف شد و خیلی ناراحتیم.

ویدئو: 314405

مدافع نساجی در مورد تلاش‌شان گفت: از طرفی خوشحالم در این تیم هستم با چنین بازیکنان با وجود و با غیرت. یک نیمه ده نفره هر چه داشتیم، گذاشتیم و موقعیت خاصی هم ندادیم ولی فوتبال است.

محمدزاده ادامه داد: من هر چه با داور صحبت کردم که این خطا بعد از آفساید بوده حرف ما را متوجه نمی‌شد. داور اشتباه کرد ولی سه امتیاز برنمی‌گردد. خیلی تیم خوب و همدلی بودیم ولی یک اشتباه اجازه نداد.

او در مورد ناراحتی هواداران نساجی گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند ولی داریم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. اگر آن اخراج پیش نمی‌آمد ما گل‌های بیشتری می‌زدیم. نمی‌دانم، این اتفاق برای من اولین بار بود و یک بخش آن به این دلیل است که در کشور ما VAR نیست و بازیکن نمی‌داند وقتی آفساید است باید چه عملکردی داشته باشد.

دیدگاه‌ها