کد خبر : 1974743 | 01 آبان 1402 ساعت 23:43 | 142.8K بازدید | 97 دیدگاه

هت‌تریک میتروویچ برای له کردن مومبای‌سیتی

پیروزی ترسناک الهلال با ثبت بهترین گل سال آسیا!

الهلال با هت تریک الکساندر میتروویچ در گلزنی و هت تریک محمد البریک در دادن پاس گل، مومبای سیتی هند را در هم کوبید.

پیروزی ترسناک الهلال با ثبت بهترین گل سال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال شب ترسناکی را برای رقبایش در لیگ قهرمانان آسیا ساخت و مومبای سیتی نگون بخت را با نتیجه 6 بر صفر له کرد و سه امتیاز حساس را از آن خود کرد. در دیداری که میتروویچ هت تریک کرد و محمد البریک نیز سه پاس گل داد.

نخستین موقعیت بازی را محمد کنو از دست داد. ارسال سعود عبدالحمید به روی دروازه با ضربه چکشی محمد کنو به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا آبی‌های ریاض بازی را با حملات خود آغاز کنند که البته دقایقی بعد نیز موفق به گلزنی شدند.

1943966

در دقیقه پنجم مسابقه، سالم الدوسری از سمت چپ محمد البریک را راه انداخت و این بازیکن با یک ضربه زمینی توپ را در دهانه دروازه برای الکساندر میتروویچ مهیا کرد که مهاجم صربستانی نیز به راحتی توپ را وارد دروازه کرد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

صحنه خلق گل اول یک بار دیگر در نیمه دوم تکرار شد. ارسال محمد البریک در دهانه دروازه به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن با یک ضربه سر بی نقص، توپ را به تور دروازه چسباند تا اختلاف الهلال با تیم هندی را به عدد 2 برساند.

1943967

الهلال ظرف فقط هفت دقیقه، سه بار موفق به گلزنی شد. ساویچ توانست در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، گل سوم الهلال را در دقیقه 75 به ثمر برساند. ارسال سعود عبدالحمید از سمت راست با ضربه سر هافبک صربستانی به تور دروازه مومبای سیتی بوسه زد.

1943968

مهاجم غول پیکر الهلال هت تریک خود را در دقیقه 80 تکمیل کرد و شاید بهترین گل این فصل را رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند. ارسال سعود عبدالحمید از سمت راست به الکساندر میتروویچ رسید و بازیکن صربستانی با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی، اختلاف را به عدد چهار رساند.

1943969

دو دقیقه بعد نوبت به محمد البریک رسید تا گلزنی کند. یک توپ در سمت چپ به سالم الدوسری رسید و او با نفوذ به درون محوطه جریمه، به میتروویچ پاس داد و این بازیکن نیز توپ را برای محمد البریک کاشت که مدافع پیش تاخته الهلال توانست با یک ضربه دقیق، گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و عبدالاله المالکی در دقیقه 90+5 گل ششم تیمش را به ثمر رساند. پس از اینکه او در پشت محوطه جریمه پاس محمد البریک را دریافت کرد، با یک شوت سرکش به گوشه دروازه، توانست پیروزی تیمش را شیرین‌تر کند و در نهایت نیز الهلال با پیروزی 6 بر صفر، مومبای سیتی هند را در هم کوبید و مقتدرانه در صدر جدول رده بندی ایستاد.

دیدگاه‌ها