کد خبر : 1974745 | 01 آبان 1402 ساعت 23:50 | 22.6K بازدید | 11 دیدگاه

رودی گارسیا:

می‌خواهیم صدر جدول را از رئال بگیریم!

رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌خواهد ناپولی امتیازهایی که مقابل رئال مادرید در استادیوم مارادونا از دست داد را مجدد کسب کند تا به جایگاه این تیم در صدر جدول نزدیک شود.

می‌خواهیم صدر جدول را از رئال بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل براگا خارج از خانه و باخت به رئال مادرید در ورزشگاه مارادونا، تاکنون سه امتیاز کسب کردند. آنها فردا در سومین بازی مرحله گروهی این فصل به مصاف یونیون برلین خواهند رفت.

رودی گارسیا در مورد بازی فردا شب خوشبینی‌های زیادی دارد: "من فکر می‌کنم ما آماده‌ایم. وقتی صحبت از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌شود، یک مربی نیازی به ایجاد انگیزه در بازیکنانش ندارد. این یک رقابت عالی است و در آن شرکت کردن شگفت انگیز است. ما با برد در براگا خوب شروع کردیم و یک بازی عالی مقابل رئال مادرید انجام دادیم هرچند شکست خوردیم. هدف فردا کسب امتیازاتی است که مقابل مادرید از دست دادیم تا دوباره به جایگاه این تیم در صدر نزدیک شویم. من شک زیادی ندارم، ترکیب را در ذهن دارم، اما شب باید مشاوره نهایی را با کادرم بگیرم. مهم این است که همه احساس خوبی داشته باشند."

1943978

گارسیا قبل از بازی شنبه سری آ مقابل هلاس ورونا گفت که در زمان فیفادی به او بی احترامی شده است. سرمربی فرانسوی پس از شکست در بازی خانگی مقابل فیورنتینا قبل از تعطیلات فیفادی مورد انتقاد قرار گرفت و شایعاتی وجود داشت که رئیس‌ باشگاه، آئورلیو دی لورنتیس، آماده است آنتونیو کونته را جایگزین او کند او در این باره گفت: "قضاوت‌ها باید متعادل باشد. ما همه کارها را درست انجام نمی‌دهیم، اما همه چیز را هم اشتباه انجام نمی‌دهیم. هدف ما پیروزی در بازی فردا است. ما باید به یونیون احترام بگذاریم زیرا آنها شایسته بازی در لیگ قهرمانان هستند."

ناپولی و گارسیا با لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس که تابستان گذشته قراردادی یک ساله با یونیون برلین امضا کرد، دوباره رو به رو خواهند شد :"
بونوچی بازیکن بزرگی است. زمانی که یوونتوس بر فوتبال ایتالیا مسلط شد، او بخشی از یوونتوس بود. زمانی که در رم بودم سعی کردم با آنها مبارزه کنم، اما بونوچی با سایر مدافعان و بوفون برای ایتالیا و یوونتوس عملکرد خوبی داشت."

حدود 3400 هوادار ناپولی روز سه شنبه برای حمایت از پارتنوپی به برلین سفر خواهند کرد: "من خوانده‌ام که بسیاری از کسانی که در ورونا بودند به برلین نیز خواهند آمد. حمایت از تیم یک فداکاری مالی است و من واقعاً به آنها احترام می‌گذارم."

دیدگاه‌ها