کد خبر : 1974746 | 01 آبان 1402 ساعت 23:49 | 30.6K بازدید | 65 دیدگاه

موضع خاص هافبک استقلال در مشاجره کشتی - فوتبال

زبیر نیک‌نفس در یک استوری اینستاگرامی از ورزشکاران خواست با یک دیگر درگیر نشوند.

موضع خاص هافبک استقلال در مشاجره کشتی - فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای صحبت‌های محمدحسین کنعانی زادگان در خصوص حواله خودرو میلیاردی و در ادامه واکنش امیرمحمد یزدانی به آن صحبت‌ها، فضای ورزش ایران در دو روز گذشته را تحت تاثیر خود قرار داده است.

موضوعی که باعث شد امروز پای ورزشکاران فعال و بازنشسته دیگری به این موضوع باز شود و مشاجره دور از شان و ادبی بین جواد کاظمیان، بازیکن سابق تیم ملی، و امیرمحمد یزدانی، نایب قهرمان کشتی جهان، در بگیرد.

حالا زبیر نیک‌نفس، بازیکن تیم فوتبال استقلال، با موضع گیری‌ای متفاوت ورزشکاران را با ادبیاتی خاص به آرامش دعوت کرده است.

1943979

او در یک استوری اینستاگرامی نوشته: «عربستان سعودی یک بازیکن فوتبال خریده، قیمتش برابری می‌کند با کل بودجه ورزش ایران! آن وقت ورزشکاران ما افتادند به جان همدیگر که چه کسی حقش است بیشتر پول بگیرد! دوستان، همه‌ی مردم این مملکت حق دارند بهترین زندگی ممکن را داشته باشند به اندازه‌ی تلاشی که می‌کنند و استعدادی که دارن؛ چه برسد به قهرمانان رشته‌های ورزشی که جز معدود کسانی هستند که هنوز امید، غرور و هیجان را بین مردم زنده نگه داشته‌اند. لطفا اینقدر به هم نپرید و آدرس اشتباه ندهید. مشکل جای دیگر است.»

دیدگاه‌ها