کد خبر : 1974751 | 02 آبان 1402 ساعت 08:00 | 27.8K بازدید | 15 دیدگاه

گالتیه برای بازیکنانش قانون گذاشت

کاشته دادن به رونالدو و تالیسکا ممنوع

کریستوف گالتیه سرمربی الدحیل تاکید کرد که این تیم برای دفاع از شانس خود در لیگ قهرمانان آسیا وارد ریاض شده است.

کاشته دادن به رونالدو و تالیسکا ممنوع

به گزارش ورزش سه، سرمربی الدحیل در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل النقر گفت: زمان کافی برای آماده شدن برای این رویارویی را نداشتیم زیرا زمانی که من این وظیفه را برعهده گرفتم علاوه بر مصدومیت‌ چند بازیکن، بازیکنان ملی‌پوش با تیم‌های ملی خود حضور داشتند و‌ در تمرینات غایب بودند. در این مدت فقط یک بازی رسمی انجام دادیم و با وجود آن خیلی کار کردیم و تمام تلاشمان را کردیم. با مطالعه تیم النصر وارد ریاض شدیم تا بازی بزرگی انجام دهیم. من به توانایی‌های بازیکنان تیم برای رسیدن به این هدف اعتماد دارم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: آخرین بازی النصر در لیگ را تماشا کردم و دیدم که آنها چگونه ضربات آزاد مستقیم را اجرا می‌کنند و چگونه موفق می‌شوند از آنها برای رسیدن به گل استفاده کنند، چه از طریق تالیسکا و چه رونالدو. به بازیکنان تیم در مورد لزوم اجتناب از ارتکاب تخلف در جلوی محوطه جریمه اخطار داده‌ام.

1921020

گالتیه افزود: در چنین مسابقاتی باید مراقب بود و برای ایمن سازی محوطه جریمه، بازی دسته جمعی و تحت فشار، نشان دادن توانایی‌های واقعی و برانگیختن شخصیت تیمی تلاش کرد.
سرمربی تیم در خصوص فلسفه تهاجمی این تیم گفت: این تیم فلسفه تهاجمی مشخصی دارد اما برای فعال سازی آن باید ابزارهایی را در اختیار داشته باشیم که به ما کمک می‌کند تا آن را به میدان بیاوریم و اکنون رویارویی داریم. تیمی که دارای بازیکنانی با مهارت‌های فردی عالی است و به همین دلیل کلیدهای زیادی برای گشودن گره مسابقه دارد، چه از عمق و چه از کناره‌ها، که ما برای متوقف کردن آنها تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها