کد خبر : 1974752 | 02 آبان 1402 ساعت 07:48 | 5.4K بازدید | 15 دیدگاه

پورموسوی به دنبال جادوی بزرگ در بازی حیثیتی

سرمربی استقلال خوزستان امیدوار است طلسم تیمش در کسب پیروزی در جدال این هفته شکسته شود و آنها اینبار دیگر دربی جنوب را به سود خود خاتمه دهند.

پورموسوی به دنبال جادوی بزرگ در بازی حیثیتی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بار دیگر در وقت‌های اضافه گل دریافت کرد تا طلسم عجیبی را در این رابطه دنبال کند. طلسم دریافت گل در وقت‌های اضافه بازی‌ها از فصل گذشته گریبان این تیم را گرفته و هر چند علیرغم از دست رفتن امتیازات زیادی برای آبی‌پوشان در نهایت با کامیابی آنها برای دستیابی به سهمیه صعود به لیگ برتر همراه بود، اما اینبار در لیگ برتر شرایط علیه آنها در جدول رده بندی است.

پورموسوی که بعد از سال‌ها توانسته استقلال خوزستان را با تدابیر خود به لیگ بازگرداند، امید زیادی داشت تا تیم کاملا بومی او بتوانند شرایط مناسبی را در فصل جدید دنبال کنند. آنها برابر فولاد خوزستان هم همانند جدال با پیکان بدشانس بودند که با فرصت سوزی در نهایت در دقایق پایانی شکست را تجربه کردند.

1943995

سرمربی آبی‌های خوزستانی اکنون چشم به جدال با نفت آبادان و جادوی بزرگ خود برای آماده سازی روحی - روانی تیم در این بازی دوخته است. دیداری که شاگردان او هم‌قسم شده‌اند با تمرکز و انگیزه بالا طلسم شکست‌های اخیر، خصوصا در دقایق پایانی را بشکنند و استقلال خوزستان را در دربی جنوب به اولین برد برسانند.

ویسی و پورموسوی به عنوان سرمربی و کمک اول پیش از این در دوره پانزدهم لیگ با همکاری یکدیگر استقلال خوزستان را به قهرمانی رسانده بودند و پورموسوی در آن مقطع توانسته بود با گزینش جوانانی ناشناخته و درخشش آنها در لیگ برتر، نقش مهم خود را در آن تیم به جا بگذارند و اکنون باید دید هشت سال بعد از قهرمانی، آنها به عنوان رقیب چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها