کد خبر : 1974758 | 02 آبان 1402 ساعت 00:47 | 147.3K بازدید | 62 دیدگاه

او از بازی ضعیف هم‌تیمی‌هایش به ستوه آمده بود

باورنکردنی: دراکسلر اعصاب نداشت، ول کرد رفت!

در شرایطی که هنوز چند دقیقه از زمان تلف شده باقی مانده بود، دراکسلر بابت بازی بد هم‌تیمی‌هایش در الاهلی به ستوه آمد و بدون دلیل خاصی، زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت.

باورنکردنی: دراکسلر اعصاب نداشت، ول کرد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی در لیگ ستارگان قطر روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. این تیم در رده یکی مانده به آخر جدول رده بندی قرار گرفته که این رتبه نیز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به المرخیه است وگرنه این تیم قدیمی فاصله‌ای با رتبه آخر ندارد.

ویدئو: 314415

آنها در این فصل خرید چندان مطرحی انجام ندادند و تنها یولیان دراکسلر را از پاری‌سن ژرمن به خدمت گرفتند. الاهلی طی آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ستارگان، به مصاف قطر اس‌سی رفت که با حاشیه بسیار عجیبی برای بازیکن جدید و آلمانی این تیم همراه بود.

قطر اس‌سی موفق شد در همان نیمه نخست دو مرتبه دروازه الاهلی را باز کند. با آغاز نیمه دوم، یولیان دراکسلر وارد زمین شد ولی تیم میهمان دقایقی بعد به گل سوم رسید تا الاهلی کار سختی برای جبران داشته باشد. با این حال، دراکسلر موفق شد در دقایق 62 و 66 دو مرتبه گلزنی کرده و فاصله را کاهش دهد.

1944010

حملات الاهلی برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافت و اعلام 8 دقیقه زمان تلف شده، امیدهای آنها را افزایش داد ولی قطر اس‌سی در دقیقه 90 و روی پاس بشار رسن و گلزنی رائول دونزابه، نتیجه بازی را 4 بر 2 کرد تا عملا بازگشت الاهلی به بازی غیرممکن شود.

1944009

در دقیقه 94 و در شرایطی که هنوز تا پایان بازی زمان باقی مانده بود، بازیکن سابق پاریس دست به کار عجیبی زد. یولیان دراکسلر که کنار زمین ایستاده بود، پس از آنکه پاس بازیکن هم تیمی را دریافت کرد، توپ را به یکی دیگر از بازیکنان الاهلی سپرد و بدون هیچ دلیل خاصی راهی رختکن شد.

1944012

انتشار این ویدیو خشم هواداران الاهلی را به دنبال داشت و آنها حرکات دراکسلر را بی احترامی به باشگاهشان می‌دانند. از تصاویر تلویزیونی اینگونه به نظر می‌رسید که بازیکن آلمانی از نحوه بازی هم تیمی‌هایش به ستوه آمده و با توجه به قطعی شدن شکست تیمش، ترجیح داده راهی رختکن شود.

برخی از رسانه‌ها نیز اعلام کردن دراکسلر دچار مصدومیت شده و پس از هماهنگی با کادرفنی به رختکن رفته اما هنوز باشگاه الاهلی هیچ خبری درخصوص مصدومیت بازیکن سابق تیم ملی آلمان و پاری سن ژرمن منتشر نکرده است تا ابهامات افزایش یابد.

1944011

تعدادی از کاربران در فضای مجازی اعلام کردند که دراکسلر پروژه‌ای مشابه با خامس رودریگز و الریان در پیش گرفته و به نظر می‌رسد از آمدن به الاهلی پشیمان شده و قصد دارد اینگونه قطر را ترک کند. الاهلی که وضعیت بحرانی را سپری می‌کند، حالا بیش از پیش غرق در حاشیه شده است.

دیدگاه‌ها