کد خبر : 1974762 | 02 آبان 1402 ساعت 05:45 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

جوان ایرانی و درخواست خبرنگار کویتی

شاگرد مهدوی‌کیا را در الکویت حفظ کنید!

علی پوردارا، مدافع ایرانی تیم الکویت، در ماه‌های پایانی قراردادش با پیشنهادات رسمی از باشگاه‌های ایرانی و عراقی مواجه شده است.

شاگرد مهدوی‌کیا را در الکویت حفظ کنید!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های کویتی مدعی شدند علی پوردارا، بازیکن ایرانی تیم الکویت، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ عراق و ایران قرار دارد.

پوردارا، بازیکن 22 ساله عضو تیم امید ایران، به دنبال عملکرد قابل توجه در تیم تحت هدایت رضا عنایتی در مسابقات انتخابی المپیک، با پیشنهادات جدیدی مواجه شده است.

7 ماه از قرارداد این مدافع با باشگاه کویتی باقی مانده است. صفحه رسانه sportynn در اینستاگرام به مدیران این باشگاه هشدار داده که قرارداد این بازیکن را که آن را "علی حسین" خطاب می‌کنند، به زودی تمدید کنند.

این رسانه اعلام کرد که پوردارا با پیشنهادات خارجی مواجه شده که در میان آن باشگاه‌های بزرگ ایران هم وضعیت جذب این بازیکن را بررسی می‌کنند.

1944019
پوردارا اولین بار توسط مهدی مهدوی کیا به تیم المپیک ایران دعوت شد

زین العابدین علی، خبرنگار کویتی، در توصیف وضعیت پوردارا نوشت: "علی حسین آخرین ماه‌های قراردادش را با باشگاه الکویت سپری می‌کند. او در روزهای اخیر از باشگاه‌های مطرح ایرانی و همچنین دو باشگاه عراقی، پیشنهادات مالی جذابی دریافت کرده است. علی یکی از استعدادهای قابل توجه لیگ کویت است. پیام من به مدیریت باشگاه کویت: امیدوارم جواهر تیم خود را حفظ کنید."

تیم الکویت در هفته سوم دور گروهی ای‌اف‌سی کاپ فرداشب میهمان تیم الاتحاد سوریه خواهد بود. صدرنشین لیگ کویت با کسب 4 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به الکهربا عراق، در رده دوم جدول گروه رقابت‌های آسیایی قرار دارد.

دیدگاه‌ها