کد خبر : 1974764 | 02 آبان 1402 ساعت 05:58 | 46.8K بازدید | 30 دیدگاه

پیشنهاد عجیب: تیم ملی در لیگ عربستان!

یاسر القحطانی، ستاره سابق تیم ملی عربستان، پیشنهادی جنجالی برای بهبود نتایج و عملکرد سبزها مطرح کرد.

پیشنهاد عجیب: تیم ملی در لیگ عربستان!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان پس از جام جهانی 2022 که در نوامبر سال گذشته برگزار شد، عملکرد ضعیفی بر جا گذاشته و از زمان حضور روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی نیز در چهار بازی دوستانه خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

یاسر القحطانی در ویدئویی که در توییتر منتشر شد، گفت: پیشنهاد می‌کنم همه بازیکنان تیم ملی عربستان که عمدتا در باشگاه‌های خود بازی‌ نمی‌کنند، به تیمی در لیگ روشن و زیر نظر مانچینی بپیوندند.

وی افزود: چرا این تیم با هدایت مانچینی و با حضور بازیکنان ملی‌پوش که در مسابقات شرکت نمی‌کنند، کار خود را آغاز نمی‌کند؟ البته با توجه به مسیری که از لیگ دسته سوم تا لیگ حرفه‌ای وجود دارد، ایجاد یک باشگاه جدید دشوار است؛ بنابراین انتخاب یک باشگاه از بین شرکت‌کنندگان لیگ روشن بهترین راه حل است.

القحطانی پیشنهاد خود را اینگونه توجیه کرد که عناصری که در بازی‌های باشگاه‌هایشان شرکت نمی‌کنند، در شرایط بازی و حساسیت مسابقات لیگ روشن قرار بگیرند تا نتایج سبزها بهتر شود.

پیشنهاد یاسر القحطانی مورد تمسخر تعداد زیادی از هواداران فوتبال عربستان در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و بسیاری پیشنهاد وی را رد کردند.

دیدگاه‌ها