کد خبر : 1974766 | 02 آبان 1402 ساعت 01:55 | 50.1K بازدید | 30 دیدگاه

قیچی برگردان میتروویچ استادیوم را منفجر کرد

زیباترین گل هفته آسیا اینگونه به ثمر رسید (عکس)

الکساندر میتروویچ به زیباترین شکل ممکن، هت تریکش را در دیدار برابر مومبای سیتی تکمیل کرد.

زیباترین گل هفته آسیا اینگونه به ثمر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یازدهمین گل با لباس الهلال، با ثبت دومین هت تریک در لباس این تیم همزمان شد. الکساندر میتروویچ نشان داد که اصرار مدیران باشگاه سعودی برای جلب رضایت فولام انگلیس بی دلیل نبوده و این مهاجم بلند قامت صربستانی ظرف فقط سیزده مسابقه موفق به زدن این تعداد گل شده است.

ویدئو: 314403

اما گل شماره یازده این بازیکن برای الهلال از تمام گل‌های قبلی او خاص‌تر بود. جایی که او زیباترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند. گلی که می‌تواند حتی کاندیدای بهترین گل فصل شود، جایی که او اختلاف با مومبای سیتی نگون بخت را به عدد چهار رساند و شب فراموش نشدنی را در استادیوم ملک فهد خلق کرد.

1944028

مومبای سیتی تا دقیقه 67 مقاومت نسبتا خوبی را برابر خط حمله الهلال از خود نشان داده بود و بازی همچنان با تک گل میتروویچ در جریان بود که مهاجم صرب و سپس هموطنش یعنی ساویچ نتیجه را سه بر صفر کردند. اما گل سر سبد گل‌های الهلال در دقیقه 80 به ثمر رسید.

1944027

نفوذ سعود عبدالحمید از سمت راست و ارسال نرم و دیدنی او به روی دروازه، نصیب الکساندر میتروویچ شد و مهاجم صربستانی با یک حرکت دیدنی به هوا برخاست و عزمش را برای زدن یک ضربه قیچی برگردان تماشایی جزم کرد که شلیک دیدنی او بالاتر از سر مدافع مومبای سیتی به تور دروازه بوسه زد و ورزشگاه کینگ فهد را منفجر کرد.

1944026

گل فوق العاده زیبا و قیچی برگردان میتروویچ نتیجه بازی را چهار بر صفر کرد و هر چند که الهلال در ادامه موفق شد 2 بار دیگر دروازه حریف را باز کند اما ضربه تماشایی مهاجم صربستانی بدون شک زیباترین گل این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

1944025

دیدگاه‌ها