کد خبر : 1974774 | 02 آبان 1402 ساعت 08:31 | 14.8K بازدید | 23 دیدگاه

داور به سوتش اشاره کرد و ما شوکه شدیم؛

مدافع هوادار: پنالتی و مصدومیت ها ورق بازی را برگرداند!

مدافع چپ هوادار می‌گوید در صحنه پنالتی روی مهرداد محمدی تمرکز خود را به طور کلی از دست داده بود.

مدافع هوادار: پنالتی و مصدومیت ها ورق بازی را برگرداند!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پورمحمد بازیکن هوادار که پنجمین فصل حضورش در جمع بنفش های تهرانی را پشت سر می گذارد در صحنه پنالتی برای استقلال در نیمه نخست و وقتی آبی‌ها بازی را سریع شروع کردند روی مهرداد محمدی مرتکب خطای پنالتی شد و استقلال پس از آن گل شرایط متفاوتی را در آن بازی پیدا کرد. با او در خصوص آن صحنه و شرایط هوادار صحبت کردیم.

او در مورد بازی استقلال گفت: بازیکنان، مربیان و مدیران و به طور کلی همگی دنبال این بودیم که استقلال را در آزادی ببریم و بالاخره طلسم کسب امتیاز برابر آبی ها را بشکنیم و حتی اتفاق فصل گذشته را هم جبران کنیم چرا که پارسال تهمت‌های زیادی به ما زدند و ما فقط برای شکست دادن استقلال به میدان رفته بودیم. 

مدافع هوادار در مورد صحنه پنالتی گفت: وقتی دو هیچ افتادیم جلو و اتفاقا بازی روانی هم به نمایش گذاشتیم در آن صحنه و پیش از وقوع پنالتی داور گفت با سوت بازی را شروع کنید ولی یکدفعه بازیکنان استقلال بازی را شروع کردند و ما هم که جا مانده بودیم به دنبال بازیکن رفتیم من هم در آن صحنه تمرکزم را یک مقدار از دست دادم. گل واقعا بدموقعی خوردیم و در طول بازی در نیمه نخست آقا ایوب کلانتری و در نیمه دوم هم آقا کریم اسلامی مصدوم شدند و متاسفانه تعویض های اجباری هم سبب شد نتیجه بازی برده را واگذار کنیم.

1944037

او در مورد صحنه پنالتی بیشتر توضیح داد: در آن صحنه داور سوت را نشان داد که با سوت بازی شروع می‌شود و یکدفعه شوکه شدیم. تصویر را ببینید روی من آنطرف است و داشتم برمی‌گشتم که به دفاع بروم و وقتی شروع شد تنها چیزی که به ذهنم آمد این بود که تکل بزنم که آقای محمدی گل نزند. نمی‌دانستم اصلا آن لحظه چه کار باید بکنم.

پورمحمد در مورد نتایج هوادار گفت: ما یک ذره بدشانسی آوردیم و حق‌مان واقعا باخت نبود. نه در این دیدار،نه در دیدار برابر آلومینیوم،فولاد و تراکتور و شما می دانید که سال‌های قبل هم شروع سختی داشتیم اما به جدول برگشتیم. به نظرم تیم‌مان امسال خیلی بهتر است چراکه بازیکنان باتجربه زیاد داریم. اگر این بدشانسی‌ها نبود جایگاه بهتری داشتیم ولی به شما قول می‌دهم جایگاه ما اینجا نیست و برمی‌گردیم. ما در سیرجان برای کسب امتیاز خواهیم رفت و شک نکنید با توجه به اختلاف اندک امتیازی با نیمه بالای جدول به زودی به جایگاهی که از ابتدا برای آن برنامه ریزی کرده ایم با اتحاد و انگیزه ای که بین بچه هاست دست پیدا می کنیم.

1944040

دیدگاه‌ها