کد خبر : 1974779 | 02 آبان 1402 ساعت 09:02 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود زهرا نعمتی به نیمه‌نهایی پاراتیراندازی با کمان

به جز زهرا نعمتى ساير كمانداران ايرانى از دور بازى هاى پاراآسيايى حذف شدند.

صعود زهرا نعمتی به نیمه‌نهایی پاراتیراندازی با کمان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات پاراآسیایی هانگژو و در رشته تیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی روز جمعه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از هند می‌رود.

سمیه رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو به مصاف نماینده اندونزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

مریم یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با نتیجه ۱۳۵بر ۱۳۱ به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

فرزانه عسگرپور در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۳ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۹ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

دیدگاه‌ها