کد خبر : 1974798 | 02 آبان 1402 ساعت 10:31 | 51.9K بازدید | 37 دیدگاه

تعریف و تمجید از الهلال بعد از شکست پرگل

در لیگ قهرمانان آسیا: شش گل می‌خوری و می‌خندی!

دس باکینگهام، سرمربی بمبئی سیتی، گفت که تیمش به دلیل کیفیت بالای بازیکنان حریف نتوانست در مقابل گل های پیاپی الهلال بایستد.

در لیگ قهرمانان آسیا: شش گل می‌خوری و می‌خندی!

به گزارش ورزش سه، سرمربی بمبئی سیتی با وجود شکست پرگل مقابل الهلال در کنفرانس خبری بدون‌خجالت به تعریف از الهلال و محبوبیتش در هند پرداخت.

باکینگهام سرمربی انگلیسی بمبئی سیتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این رویارویی توضیح داد: قبل از زدن گل دوم الهلال از عملکرد تیم راضی هستم اما از آن نتوانستیم در مقابل آنها محکم بایستیم، به خصوص که بازیکنان فوق العاده آنها عملکرد بالایی دارند.

سرمربی هندی بمبئی افزود: باید تلاش کنیم تا عملکردمان در بازی‌های آتی مانند عملکردی باشد که در نیمه اول ارائه کردیم، باشد.

باکینگهام در ادامه صحبت‌های خود پس از پایان بازی گفت: مرحله ای که تیم ما در لیگ محلی به آن رسیده است هفته سوم است، بنابراین به سطح آمادگی بدنی لازم نرسیده ایم، برخلاف رقابت‌های لیگ عربستان که ۱۰ هفته از آن گذشته است.

وی در خصوص عدم تجربه تیم بمبئی سیتی در این مسابقات گفت: این دومین حضور تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا است و هنوز دوره جدیدی از حضور است و قرعه کشی ما را در گروه مرگ قرار داد و در آن تیمی مانند الهلال یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات است.

باکینگهام خاطرنشان کرد: در هند شور و شوق زیادی برای فوتبال وجود دارد و لیگ عربستان با ستاره هایی که در آن بازی می کنند، کانون توجه هواداران فوتبال در آنجا است. لیگ عربستان با تمام جزئیاتش دنبال می شود. تعدادی از بازیکنان جوانی را من را این مسابقه قرار بازی بردیم و تجربیات مثبتی از این مسابقه به دست آوردیم، به خصوص اگر دیدیم که مقابل تیمی بازی می کنیم که تیم ستاره‌های ملی نیز در آن حضور دارند.

تیم هندی در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 6 بر صفر بدون پاسخ مغلوب الهلال شد و با سه باخت پیاپی در قعر جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها