کد خبر : 1974803 | 02 آبان 1402 ساعت 10:54 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

میزبانی همزمان سرخابی‌‎ها چمن را خراب می‌کند

تختی هم آماده شود، پذیرای استقلال و پرسپولیس نیست!

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد با آماده سازی ورزشگاه تختی هم امکان میزبانی همزمان از استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه وجود ندارد.

تختی هم آماده شود، پذیرای استقلال و پرسپولیس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین مدیران مجموعه ورزشی تختی عزم خود را جزم کرده اند تا این ورزشگاه قدیمی و زیبای شهر تهران تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر آماده بهره برداری شود و بتواند در لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد.

در روزهایی که بحث بر سر کوچ سرخابی ها از ورزشگاه آزادی داغ شده، آماده شدن ورزشگاه تختی خبر خوبی برای این دو تیم است. مساله مهم اما میزبانی همزمان سرخابی ها در زمین تختی است که گفته می شود امکان پذیر نیست.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این خصوص گفت: «با حمایت های وزیر ورزش و همچنین استانداری تهران در تلاش هستیم زمین تختی را آماده لیگ برتر کنیم. تلاش می کنیم ورزشگاه را به نیم فصل دوم برسانیم، اما اینکه شاهد میزبانی همزمان استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه باشیم، همان شرایطی که برای آزادی ایجاد کرد را برای چمن تختی می سازد. استاندارد بازی کردن روی چمن، یک بازی رسمی در هر هفته است و به هر حال باید منابع دولتی و ملی را نگه داریم.»

وی افزود: «ما فعلا برنامه مان آماده سازی چمن ورزشگاه تختی و سایر قسمت های آن است. اینکه بعد از آماده سازی میزبان بازی های استقلال، پرسپولیس، پیکان، هوادار یا سایپا باشد، هنوز مورد بحث قرار نگرفته است و اینها در مرحله بعدی قرار دارد.»

دیدگاه‌ها