کد خبر : 1974807 | 02 آبان 1402 ساعت 10:50 | 97.8K بازدید | 171 دیدگاه

اعتراف ستاره سابق بارسا: کریس بهتر از مسی است

میرالم پیانیچ، ستاره سابق بارسلونا و یوونتوس، صحبت‌های جالبی را از تجربه بازی کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مطرح کرده است.

اعتراف ستاره سابق بارسا: کریس بهتر از مسی است

به گزارش "ورزش سه"، پیانیچ در طول دوران فوتبالش فرصت بازی در کنار بازیکنان درخشان و بزرگ بسیاری را داشت که بدون شک مسی و رونالدو در صدر این فهرست قرار داشتند. 

این بازیکن در این مدت 77 بازی در کنار ستاره پرتغالی در زمین انجام داد و 30 باز هم در کنار ستاره آرژانتینی در بارسلونا به میدان رفت تا به جمع معدود بازیکنانی که چنین افتخاری را به دست آورده‌اند وارد شده باشد. 

او حالا اظهارات جالبی را درباره تجربه بازی در کنار این دو نفر مطرح کرده که می‌تواند برای طرفداران آنها و دیگر فوتبال‌دوستان بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد. 

1938496

پیانیچ در گفتگو با O Jogo درباره این موضوع اظهار داشت: «من بسیار با کریستیانو رونالدو صحبت می‌کردم. خاطرات زیادی با او دارم، او واقعا فوتبالیست بزرگی است. او بهترین بازیکنی است که تا به حال فرصت بازی کردن در کنارش را پیدا کرده‌ام. 

کریستیانو بدون شک در بین دو یا سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال قرار دارد. من خوش شانس بودم که توانستم کناری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی کنم و گفتن این که کدام یکی از دیگری قوی‌تر است سخت به نظر می‌رسد. با این حال، باید بگویم که بازی کنار رونالدو برای من خیلی بهتر از بازی کنار مسی بود.»

این ستاره سابق یوونتوس در حال حاضر راهی خاورمیانه شده و در تیم شارجه امارات مشغول بازی است. او فرصت حضور در لیگ فوتبال آمریکا و حتی هم بازی شدن با مسی را هم داشت اما تصمیم گرفت فوتبالش را در امارات ادامه دهد.

دیدگاه‌ها