کد خبر : 1974810 | 02 آبان 1402 ساعت 11:07 | 12.1K بازدید | 8 دیدگاه

مهم برد بود که کسب کردیم

سانتو: منتظر رای دیدار با سپاهان هستیم

نونو سانتو، مربی پرتغالی تیم الاتحاد، با وجود پیروزی در وقت های تلف شده، نیروی هوایی عراق را شایسته دانست.

سانتو: منتظر رای دیدار با سپاهان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سانتو سرمربی الاتحاد در کنفرانس خبری پس از این تقابل توضیح داد: ما تمام دیدار را کنترل کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، تیم حریف سازماندهی شده بود و به ما فضا نمی‌داد و با کنترل بازی توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم و در ثانیه‌های پایانی مسابقه گل را زدیم.

سرمربی الاتحاد در ادامه این گفتگو گفت: هواداران ما تا آخرین لحظه حمایت کردند و تا آخر به ما ایمان داشتند. بازیکنان نیز تا آخرین لحظه جنگیدند، این روزها با جدیت و پشتکار تمرین کردند. 3 امتیاز شایسته و فوق العاده مهم بود و منتظر تصمیم برای رویارویی با سپاهان هستیم.

سانتوی پرتغالی در صحبت های خود خاطرنشان کرد: مهمترین چیز این است که تیم خوب بازی کند و هر بازیکن باید به نقش خود در زمین پایبند باشد، تیم فوتبال بدون توجه به موقعیت بازیکن از ترکیب های کوچکی در زمین تشکیل شده است. بازیکنان یک گروه هستند. خوشبختیم که بازیکنانی داریم که در بیش از یک پست بازی می کنند.

سانتو گفت: گاهی اوقات شما نیاز به تغییر موقعیت بین بازیکنان دارید و من از همه دعوت می کنم تا برنامه ها و تجزیه و تحلیل ها را دنبال کنند تا درک کنند که حرکات بین بازیکنان چگونه مدیریت می شود و کار ما را بیشتر درک کنند.

وی در خصوص دیداری که به سختی برنده شد، گفت: مهم پیروزی امشب است. در تحلیلی که از بازی داشتیم، تقابل امروز بسیار مهم بود، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و به حریف اجازه ایجاد خطر ندادیم و این کنترل بازی مهم است.

سرمربی الاتحاد در ادامه گفت: فوتبال مثل زندگی است، لحظات خوب و بد، مهم این است که بدانیم با لحظات خوب و سخت حتی در زندگی خصوصی خود چگونه برخورد کنیم. اتحاد تیم بزرگی است و روحیه بازیکنان نیز در لحظات حفظ می‌شود تا به سمت لحظات فوق العاده حرکت کنیم.

الاتحاد با تک گل بی پاسخ عبدالرزاق حمدالله مراکشی در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی سختی دست یافت و با شش امتیاز صدرنشین شد.

دیدگاه‌ها