کد خبر : 1974812 | 02 آبان 1402 ساعت 10:58 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

شوک تازه به تن‌هاخ: فرار دوست صمیمی از یونایتد

میچل فن در خاخ، دستیار اول اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد، قصد دارد این تیم را به مقصد آژاکس ترک کند.

شوک تازه به تن‌هاخ: فرار دوست صمیمی از یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این روزها شرایط خوبی ندارد و فشارها و انتقادات از سرمربی این تیم به دلیل نتایج ضعیف کسب شده از ابتدای فصل در حال افزایش است. 

شیاطین سرخ در حال حاضر با کسب 15 امتیاز از 9 بازی در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و در لیگ قهرمانان هم با قبول دو شکست برابر بایرن مونیخ و گالاتاسرای هنوز موفق به کسب امتیاز نشده‎‌اند. 

با وجود این شرایط سخت، به نظر می‌رسد که کار تن‌هاخ روی نیمکت این تیم قرار است حتی بیش از پیش دشوار شود و او یکی از افراد مورد اعتمادش را از دست خواهد داد. 

1944083

مدیران باشگاه آژاکس که این روزها با بحرانی جدی در لیگ هلند روبرو شده‌اند، به دنبال پیدا کردن جانشینی برای سرمربی اخراجی‌شان هستند که بتواند آنها را از این وضعیت نجات دهد و فن در خاخ یکی از گزینه‌های اصلی این شغل است. 

آنها در هشت بازی گذشته حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده‌اند که بدترین آمار ممکن در تاریخ این باشگاه است و حالا فن در خاخ را به توصیه لوئیس فن خال که مشاور آژاکس است به عنوان بهترین گزینه هدایت این تیم انتخاب کرده‌اند. 

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این مربی که پیش از این سابقه هدایت تیم جوانان آژاکس در فاصله سال‌های 2019 تا 2021 را داشته آماده است تا این پیشنهاد را قبول و اولدترافورد را ترک کند یا خیر. 

دیدگاه‌ها