کد خبر : 1974827 | 02 آبان 1402 ساعت 11:56 | 49.7K بازدید | 5 دیدگاه

شانس صعود زنده شد

بازگشت غول قطری به لیگ قهرمانان با برد شش گله

السد در دیداری که عصر دیروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه در دور سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، با 6 گل بی پاسخ مقابل الفیصلی اردن، با قدرت به جو رقابت در مرحله گروهی بازگشت.

بازگشت غول قطری به لیگ قهرمانان با برد شش گله

به گزارش "ورزش سه" در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2023-2023 السد با این برد 4 امتیازی شد و در رده سوم پس از شارجه که امتیازش به 7 رسید و نسف قارشی 6 امتیازی وارد جو رقابت برای صعود از مرحله گروهی شد.

گل‌های این دیدار را بغداد بونجاح در دقایق 8، 50 و 63، گونزالو پلاتا در دقیقه 51، مصطفی مشعل در دقیقه 52 و یوسف عبدالرزاق در دقیقه 83 به ثمر رساندند. 

در این مسابقه شروع هر دو تیم پرشور بود. السد از همان سوت شروع با تمام قدرت فشار آورد و بعد از یک حمله خطرناک در دقیقه 5 توسط بغداد بونجاح به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 8، فشار السد به گل زودهنگام بغداد بوندجاح منجر شد که ارسال وعد را با ضربه سر به تور دوخت تا سکوها خیلی زود به جوش و خروش بیایند. برتری السد و تلاش‌های تهاجمی این تیم در مقابل ضد حملات الفیصلی ادامه یافت تا اینکه السد در دقیقه 41 یک گل دیگر به ثمر رساند اما داور باز هم این گل را  آفساید اعلام کرد.

1944105

پیش از پایان بازی در نیمه اول، نزار محمود الرشدان بازیکن تیم الفیصلی به دلیل دریافت اخطار دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای السد راحت‌تر شود.

در نیمه دوم سیل السد باعث شد تا «الزعیم» در سه دقیقه سه گل به ثمر برساند. دقیقه 50 بغداد بونجاح از  کارترکیبی زیبا با علی اسد و محمد وعد گل دوم را به ثمر رساند. بعد از آن پلاتا با یک حرکت فوق العاده انفرادی گل سوم را برای السد به ثمر رساند، سپس مصطفی مشعل بازیکن تعویضی در دقیقه 52 گل چهارم را رقم زد. در دقیقه 64 بغداد بوندجاح گل سوم خود و گل پنجم را زد و هت تریک کرد. در دقیقه 83 هم یوسف عبدالرزاق، بازیکن تعویضی، گل ششم را برای الزعیم به ثمر رساند.

این برد شیرین برای السد یک اتفاق تلخ هم به همراه داشت.حسن الحیدوس، کاپیتان السد در دقیقه 45 بازی دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. این بازیکن تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت تا میزان مصدومیت و دوران دوری‌اش از میدان مشخص شود.

دیدگاه‌ها