کد خبر : 1974867 | 02 آبان 1402 ساعت 13:55 | 51.7K بازدید | 35 دیدگاه

انتقاد داور بازنشسته از کارلتو

هشدار به آنچلوتی: صبر ما هم حدی دارد

ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته اسپانیایی، به کارلو آنچلوتی هشدار داد که صبر داوران نیز حدی دارد و او بهتر است انصاف را رعایت کند.

هشدار به آنچلوتی: صبر ما هم حدی دارد

به گزارش "ورزش سه"، سر رئال را بریدند، این ادعایی بود که بازیکنان رئال پس از بازی برابر سویا تکرار می کردند. بسیاری معتقد بودند این بدترین داوری همه دوران فوتبالشان بوده است. دو گل رئال مردود اعلام شد و رد شدن گل دوم بسیار بحث برانگیز بود. یک پنالتی واضح روی وینیسیوس نیز اعلام نشد. حتی خود داور نیز نزد وینیسیوس اعتراف به اشتباه خود کرد.

1943198
1943083

در پایان بازی و نیز در نشست خبری روز گذشته، کارلو آنچلوتی چند بار تکرار کرد که اگر بخواهد حرف دلش در مورد داوری ها را بزند، محروم خواهد شد. در واقع او اعتقاد دارد برخی داوران با رئال خصومت دارند.

1944166

ایتوارلده از کارلتو عصبانی است و به کادنا سر گفت: «اسپانیا کشوری با آزادی بیان و عقاید است ولی در همه جا حتی در سیاست نیز محدودیت ها و مرزبندی داریم و کسب نباید از آنها فراتر برود. 

آنچلوتی و هر مربی و بازیکنی می تواند از داوری ها انتقاد کند و بگوید برای ما پنالتی اعلام نشد یا کارت زرد و قرمز به بازیکن بی دلیل بود ولی کسی حق ندارد بگوید داور پنالتی را دید ولی سوت نزد چون این بی احترامی مستقیم به داور و زیر سوال بردن شرافت او است. آنچلوتی می گوید نمی تواند حرف دلش را بزند، بله آقای آنچلوتی، شما نمی توانید هر حرفی را علیه داوران بر زبان بیاورید. حرفی که شرافت داوران را زیر سوال می برد. صبر ما نیز حدی دارد.»

دیدگاه‌ها