کد خبر : 1974878 | 02 آبان 1402 ساعت 14:23 | 33.2K بازدید | 9 دیدگاه

راز ناکامی بارسا: مخالفت عربستان با بازگشت ستاره

باشگاه الهلال به درخواست بارسلونا برای خرید قرضی نیمار، ستاره برزیلی، پاسخ منفی داده است.

راز ناکامی بارسا: مخالفت عربستان با بازگشت ستاره

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به صورت جدی به دنبال ترک پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و مایل بود که بار دیگر پیراهن بارسلونا را به تن کند. 

با این حال، شرایط مالی این باشگاه باعث شد که آنها شانسی برای جذب این بازیکن نداشته باشند و او در نهایت به پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه الهلال پاسخ مثبت داد تا راهی لیگ عربستان شود و تجربه بازی در این رقابت‌ها را به دست آورد. 

مدیران بارسا پیش از این تاکید کرده بودند که دستمزد بالا و همچنین مبلغ مدنظر پاری سن ژرمن برای فروش او باعث شده بود که آنها در بازگرداندن این ستاره برزیلی ناکام باشند اما به نظر می‌رسد که آنها نهایت تلاش‌شان را برای جذب دوباره او به کار گرفته بودند. 

1941047

روزنامه اسپورت خبر داده که بارسلونا به خوبی از این موضوع خبر داشت که شرایط اقتصادی و قوانین فرپلی مالی تنها به آنها اجازه خواهد داد که نیمار را با مبلغی ناچیز و به صورت قرضی به خدمت بگیرند. 

همین موضوع و علاقه آنها به حضور او در این تیم باعث شد که پیشنهادی را پس از انتقال این بازیکن به الهلال به مدیران این باشگاه عربستانی ارائه کنند اما آنها اعلام کردند که تمایلی به انتقال قرضی این بازیکن ندارند و به بارسا پاسخ منفی دادند. 

نیمار در حال حاضر به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار تیم ملی برزیل برابر اروگوئه مصدوم است و به زودی عمل جراجی روی پایش انجام خواهد داد. این بازیکن نمی‌تواند الهلال را تا پایان فصل جاری همراهی کند. 

دیدگاه‌ها