کد خبر : 1974886 | 02 آبان 1402 ساعت 14:48 | 27.1K بازدید | 59 دیدگاه

مدیون ژاوی هستم

فران: شاید به شاختار ببازیم ولی رئال را می‌بریم!

فران تورس معتقد است حتی شکست در بازی فردا نمی تواند روی انگیزه پیروزی بارسا برابر رئال تاثیر منفی بگذارد.

فران: شاید به شاختار ببازیم ولی رئال را می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در مونتجوئیک میزبان شاختار در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان است. بارسا پس از برتری برابر بیلبائو در لالیگا با روحیه به این بازی رسیده و البته مصدومان زیادی هم دارد.

1944195

فران تورس در نشست خبری این بازی گفت: «بارسا باشگاهی است که همیشه موظف به پیروزی و ارائه بازی خوب است. این یک مسابقه مهم و یک رقابت ویژه است. ما باید سه امتیاز را کسب کنیم که انگیزه ای اضافی برای رویارویی با رئال خواهد بود.البته شما نمی توانید به بازی های آینده فکر کنید، بلکه بازی بعدی همیشه اهمیت بیشتری دارد. باید شاختار را ببریم تا با سه برد دور رفت را تمام کنیم.»

فران در مورد وضعیت خودش گفت: «من فکر می کنم پیش فصل نقش مهمی دارد و من بسیار خوب در تابستان تمرین کردم که کمک کرده الان در فرم خوبی باشم. البته باید از اعتماد ژاوی هم تشکر کنم و قدردانش هستم. او به من اعتماد به نفس زیادی می دهد و بسیار به من کمک کرده است. الان روحیه و اعتماد به نفس بالایی دارم و می توانم بیش از اینها نیز پیشرفت کنم.»

1944194

لقب کوسه: «از این لقب خوشم می آید. من فوتبالیستی با ذهنیت قوی هستم و توانسته ام پس از پشت سر گذاشتن روزهای بد اوج بگیرم.»

اهمیت پیروزی در بازی فردا روی ال‌کلاسیکو: «اطمینان دارم فردا می بریم ولی اگر نتیجه نگیریم هم اتفاق خاصی نیفتاده است. ال‌کلاسیکو بازی خاصی است و ما برنده خواهیم شد.»

1938660

فران در مورد وضعیت پدری گفت: «او دوست خوب من است ولی مدت ها مصدوم بوده و الان مهمتر از هر چیزی سلامتی او است. قرار شده پدری ریسک نکند ولی به زودی بر می گردد.»

درخشش مارک گویو: «چند ثانیه فقط طول کشید تا گل بزند و همه خوشحال شدیم. او قطعا می تواند به ما کمک کند.»

دیدگاه‌ها