کد خبر : 1974887 | 02 آبان 1402 ساعت 14:53 | 42.9K بازدید | 56 دیدگاه

افشاگری جالب مادری کیلیان:

با باخت میلان امباپه کنترل تلویزیون را پرتاب می‌کرد!

فائزه العماری، مادر کیلیان امباپه، توضیح می‌دهد که او در کودکی یکی از طرفداران پروپاقرص میلان بود.

با باخت میلان امباپه کنترل تلویزیون را پرتاب می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه علاقه بسیار زیادی به تیم میلان در سری A دارد. او همیشه در مصاحبه‌هایش اعلام کرده اگر بخواهد روزی در ایتالیا بازی کند، تنها حاضر به پوشیدن پیراهن میلان می‌شود.

اینکه ستاره فعلی فرانسه و پاری سن ژرمن در کودکی طرفدار میلان بوده، یک راز نیست، اما پیش از اظهارنظر جدید مادرش، مشخص نبود که او چه اندازه به روسونری علاقه داشت.

فائزه العماری پیش از رویارویی پاری سن ژرمن و میلان در لیگ قهرمانان اروپا به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "وقتی از بیرون به خانه می‌آمد فقط در مورد میلان صحبت می‌کرد. اگر میلان شکست می خورد، می توانست کنترل از راه دور را به سمت تلویزیون پرتاب کند و چند کلمه فحش به ایتالیایی بگوید! در پلی استیشن اما همیشه رئال مادرید را انتخاب می‌کرد."

1944197

العماری توضیح می‌دهد که بازیکن مورد علاقه امباپه در میلان روبینیو بود: "او پیراهن روبینیو را برای تمرین و حتی موقع خواب می‌پوشید. اما با پیراهن منچستریونایتد، فرانسه، پی اس جی، رئال مادرید هم اینطور برخورد می‌کرد. او عاشق مهاجمان بزرگ بود، اما می‌توانست پیراهن الکساندر فری از رن را هم بپوشد. اگر 15 سال پیش به ما می گفتند هرگز باور نمی کردیم که او در بازی میلان و پاری سن ژرمن قرار است ستاره قابل توجه باشد."

دیدگاه‌ها