کد خبر : 1974888 | 02 آبان 1402 ساعت 15:08 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

دوناروما: همیشه مدیون میلان خواهم بود

جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، پیش از بازی با میلان در لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید هرآنچه در دوران حرفه‌ای به دست آورده را به میلان مدیون است.

دوناروما: همیشه مدیون میلان خواهم بود

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی دوناروما فرداشب در ترکیب پاری سن ژرمن فرصت رویارویی با میلان را دارد.

پس از جدایی جنجالی در سال 2021، او اکنون در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیمی برود که برای اولین بار در 16 سالگی با پیراهن آن به میدان رفت.

بولت استقلالاو در ابتدای نشست خبری درخصوص شکست مقابل نیوکسل در بازی گذشته گفت:"این مسابقه ای بود که می توانستیم بهتر عمل کنیم و از این بابت بسیار عصبانی هستیم. می دانستیم که نیوکسل حریف آسانی نیست. فردا باید خوب کار کنیم و بازی بسیار زیبا و هیجان انگیزی خواهد بود، سعی می کنیم هر چه می‌توانیم را برای برد ارائه کنیم."

بولت استقلالهمکاری با لوئیز انریکه؟
بسیار خوشحالیم که لوئیز انریکه را به عنوان مربی داریم، سعی می کنیم هر روز پیشرفت کنیم. هدف ما این است که پیشرفت کنیم و فوتبال خود را بازی کنیم و در هر مسابقه پیروز شویم.

1944199

بولت استقلالرویارویی با میلان؟
یک مسابقه بسیار احساسی برای من. دیدار دوباره با میلان یک لحظه بزرگ است، یک مسابقه خاص. اما من باید احساسات را کنار بگذارم و به بازی فکر کنم.

بولت استقلالحضور در پاری سن ژرمن؟
اینجا احساس خیلی خوبی دارم، خانواده بزرگی در پاری سن ژرمن مانند میلان وجود دارد. من 8 سال آنجا بودم، میلان همه چیز به من داده و برای همیشه به آن‌ها مدیونم. اما اینجا احساس خوبی دارم، از روز اول محیطی باورنکردنی پیدا کرده‌ام. هواداران به خوبی از من استقبال کردند و سعی می کنم بهترین عملکردم را برای پاری سن ژرمن ارائه دهم.

بولت استقلالبازی فردا؟
مسابقه مهم و دشواری است. نقطه قوت آن‌ها انسجام تیم است. استفانو پیولی را می شناسم که چگونه تیمش را برای مسابقات آماده می کند، ما باید مراقب باشیم. حریف را آنالیز کردیم و آماده هستیم.

دیدگاه‌ها