کد خبر : 1974896 | 02 آبان 1402 ساعت 15:41 | 50.1K بازدید | 7 دیدگاه

در پوستر سالگرد تأسیس جایی برای حمدالله و الغامدی نیست

النصر عقده‌هایش را سر دو اسطوره‌اش خالی کرد!

باشگاه النصر تصمیم گرفت تا تصویری از دو بازیکن مطرح خود را در پوست سالگرد تأسیس استفاده نکند.

النصر عقده‌هایش را سر دو اسطوره‌اش خالی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز سالگرد تأسیس باشگاه النصر است و این تیم سعودی 68 ساله شد. رسانه رسمی این باشگاه، پوستری از تأثیرگذارترین بازیکنانی که طی این مدت لباس زردپوشان شهر ریاض را بر تن کرده اند، به نمایش گذاشته که نکته جالب توجه، غیبت دو چهره مطرح است.

عبدالرزاق حمدالله در سال 2018 از الریان قطر راهی النصر شد و در 108 مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفت، موفق به زدن 112 گل شد و 24 مرتبه نیز پاس گل داد. او در دو فصل عنوان آقای گلی لیگ عربستان را به دست آورد و یک قهرمانی لیگ و دو قهرمانی سوپرجام را با این تیم به دست آورد.

1944220

با این حال، حمدالله پس از مشکلاتی که مدیریت فعلی النصر و مسلی آل معمر داشت، از این باشگاه جدا شد و به الاتحاد پیوست هر چند که پس از شکایت تیم سابقش مبنی بر فسخ غیرقانونی، حمدالله با محرومیتی کوتاه مدت نیز روبرو شد. این مهاجم مراکشی در نخستین تقابلش برابر النصر موفق به گلزنی شد و سپس روبرو مسلی آل معمر ایستاد و با علامت هیس، او را به سکوت دعوت کرد.

اختلافات حمدالله و النصر باعث کاهش شدید محبوبیت او بین هواداران شد بخصوص اینکه او در جریان پیروزی سه بر صفر الاتحاد، حرکات تحریک آمیز زیادی را از خود نشان داد. حالا نیز با وجود سابقه گلزنی های متعدد توسط مهاجم مراکشی، باشگاه النصر تصمیم گرفته است تا از تصویر این بازیکن در پوستر سالگرد تأسیس باشگاه استفاده نکند.

1944221

بازیکن دوم که مورد غصب باشگاه النصر قرار گرفته، خالد الغامدی است. بازیکنی که طی هشت سال نزدیک به 200 بازی را برای این تیم انجام داد اما در نهایت با دلخوری فراوان و پس از نیمکت نشینی های متعدد از این باشگاه جدا شد. او بارها و در مصاحبه هایی که انجام داده بود، باشگاه سابقش را تسمخر کرده بود.

الغامدی پیش از این و زمانیکه در سال 2020 راهی الشباب شده بود، مدعی شد که این باشگاه، تیم اول شهر ریاض است چرا که سالها پیش از الهلال و النصر تأسیس شده است و اگر هم بخواهیم از قدرت اول عربستان در آسیا نام ببریم، باید اسم الهلال را به زبان بیاوریم. او در این دسته بندی هایش، جایی برای باشگاه سابقش قائل نشد.

1944222

علاوه بر این، در فصل 2020 – 2021 که النصر اوضاع خوبی نداشت و فاصله این تیم با منطقه سقوط کم بود، الغامدی آرزو کرد که تیمش سابقش به دسته پایین تر سقوط کند چرا که این باشگاه تنها هدفش دور هم جمع کردن بازیکنان است و توجهی به آنها و خواسته هایشان ندارد.

این اظهارات الغامدی سبب شد تا او نیز به چهره ای منفور نزد هواداران و مدیریت باشگاه تبدیل شود و به همین دلیل در پوستر سالگرد تأسیس النصر، جایی برای این بازیکن و عبدالرزاق حمدالله نیست.

دیدگاه‌ها