کد خبر : 1975006 | 02 آبان 1402 ساعت 23:00 | 66.2K بازدید | 72 دیدگاه

مانه علیه رویای پرسپولیس!

ستاره سنگالی النصر گل دوم این تیم مقابل الدحیل را به ثمر رساند.

مانه علیه رویای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند النصر در دیدار امشب مقابل الدحیل قطر که در ورزشگاه اول پارک میزبانی می‌کند، امتیاز از دست بدهد و سرخ پوشان ایران را امیدوار به صدرنشینی در گروه E کند ولی یاران کریس رونالدو پس از برتری یک بر صفر در نیمه اول، در دقیقه 56 هم توانستند برخلاف روند جریان مسابقه به گل برسند و امیدهای الدحیل را ناامید کنند.

ویدئو: 314511

شاگردان کریستوفر گالتیه که نیمه دوم را بهتر آغاز کرده و یکبار توسط کوتینیو به تیرک عمودی دروازه النصر زدند و یکبار هم توسط میشل اولونگا به گل آفساید رسیدند، در دقیقه 56 برخلاف نمایش هجومی و روند بازی گل دوم را توسط سادیو مانه دریافت کردند و امیدهایشان برای جبران نتیجه را تقریبا از دست دادند.

سلطان الغنام، مدافع راست تند و تیز النصر در دقیقه 56 نفوذ سریعی انجام داد که ارسال او را صلاح زکریا، دروازه‌بان الدحیل به شکل ناقص از روی سر کریستیانو رونالدو برگشت داد، اما دفع ناقص او موجب شد تا توپ به سادیو مانه برسد و این ستاره سنگالی گل دوم النصر را بزند.

سادیو مانه که پیش از این در رقابت‌های مختلف لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای لیورپول، بایرن مونیخ و ... موفق شده بود 35 گل به ثمر رساند، در نخستین دیدار آسیایی مقابل پرسپولیس ایران نتوانست گلزنی کند، اما امشب برابر الدحیل قطر توانست اولین گل‌اش در لیگ قهرمانان را در دومین بازی خود بزند.

بازی تا دقیقه 67 با نتیجه سه بر دو به سود النصر در جریان است که بعید نیست الدحیل به بازی برگردد و حداقل یک امتیاز را کسب کند.

دیدگاه‌ها