کد خبر : 1974905 | 02 آبان 1402 ساعت 16:42 | 54.5K بازدید | 28 دیدگاه

وینی و رودریگوی فصل قبل کجایند؟

رئال به شدت دلتنگ این دو بازیکن است

آمار گلزنی های وینیسیوس و به خصوص رودریگو نسبت به سال قبل افت کرده و نتوانسته اند مطابق انتظار بدرخشند.

رئال به شدت دلتنگ این دو بازیکن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید باشگاهی است که برزیلی ها در آن وزن زیادی دارند. وینیسیوس، ادر میلیتائو و رودیگو که منتظر ورود اندریک هستند، بخشی از برنامه حال و آینده این باشگاه محسوب می شوند. تا همین تابستان سال قبل کاسمیرو نیز در رئال مادرید بود. 

در شروع این فصل، کارلو آنچلوتی و رئال مادرید یکی از برزیلی‌های خود را از دست دادند. میلیتائو زود از ماجراجویی فصل جاری خارج شد، زیرا در روز دوم لیگ و در سن مامس از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. 

1939815

مصدومیت طولانی‌مدتی که او اکنون سخت تلاش می‌کند تا هر چه زودتر در فصلی که در آن کوپا آمه‌ریکا در تابستان داریم، به میادین بازگردد. او فعلا چاره ای جز صبوری برای بهبودی ندارد.

1929945

دو برزیلی دیگر نیز هنوز نتوانسته اند درخشش دو سال گذشته را تکرار کنند. تاثیر فوق‌العاده جود بلینگام بر رئال مادرید، باعث شده کاهش آمار گلزنی وینی و رودریگو چندان به چشم نیاید ولی رئال دلتنگ برزیلی هایش است. افت آنها باعث شده آمار گل های این فصل رئال در مقایسه با فصل قبل در این مقطع 25 درصد کمتر شود.

1939813

وینیسیوس در هشت بازی سه گل به ثمر رسانده که در مقایسه با فصل قبل ضعیفتر است. او فصل گذشته در این مقطع در 16 بازی هفت گل زده بود. و البته باید توجه داشت که وینی امسال یک ماه مصدوم بوده است. 

رودریگو هم فقط یک گل در تمام بازی های رسمی این فصل زده است. فصل قبل در چنین مقطعی او در 14 بازی 5 گل زده بود.

دیدگاه‌ها