کد خبر : 1974914 | 02 آبان 1402 ساعت 17:32 | 11.2K بازدید | 8 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

نمی‌دانم چرا آلگری کنار زمین فیلم بازی می‌کند!

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق یوونتوس، با انتقاد از مکس آلگری می‌گوید با خوش شانسی میلان را شکست داد.

نمی‌دانم چرا آلگری کنار زمین فیلم بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی هفته نهم سری A به مصاف میلان رفت و با یک گل برنده شد.

در این بازی مانوئل لوکاتلی گل برتری تیمش را وارد دروازه میلان کرد. در دقایق پایانی این بازی مکس آلگری از عملکرد بازیکنانش با توجه به برتری نسبت به حریف اعتراض داشت و کت و کراواتش را با عصبانیت در آورد.

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق یوونتوس، که در  پادکست بوبوتی‌‌وی، با وجود تمجید از وویچک شزنی، از عملکرد یووه انتقاد کرد: "در نیمه اول مقابل میلان، فقط تیم استفانو پیولی بازی کرد. دروازه‌بان یوونتوس یک سیو بی‌نظیر انجام داد. یووه محتاطانه برنده شد اما به لطف اخراج مالیک تیاو با شانس پیروز شد. اگر میلان اخراجی نمی‌داد، آن‌ها هرگز برنده نمی‌شدند. سپس آلگری با درآوردن کت خود کنار زمین فیلم بازی می‌کند. آیا مطمئن هستیم که کریستیانو جونتولی او را دوست دارد؟ آیا این اطمینان وجود دارد که با کسب رتبه چهارم او روی نیمکت باقی می‌ماند؟

1944266

کاسانو سپس در مورد اینتر نیز صحبت کرد و از نیکولو بارلا انتقاد کرد: "تا وقتی یک گل بزنند باید روی مبل بخوابیم! نمی‌توانم چنین تیم برتری را ببینم که تا زمان گل زدن هیچ کاری انجام ندهد. نکته دیگر اینکه متوجه نمی‌شوم بارلا چه مشکلاتی دارد: رقابت داویده فراتسی؟ آیا او سوختش تمام شده است؟ او جوان است و گل‌ها و پاس گل‌ها را در هم به ثمر می‌رساند اما عملکردش بد است. من این تصور را دارم که رقابت با فراتسی او را آزار می‌دهد."

دیدگاه‌ها